Renault bude muset ještě před Grand Prix v Austrálii změnit svoje zadní přítlačné křídlo. Podle FIA totiž pilíř, který toto křídlo podpírá, může odporovat technickým regulím.
Konkurence se nad designem pilíře, který podpírá zadní přítlačné křídlo, pozastavovala hned po prezentaci vozu minulý týden. Problém je, že tento pilíř se k zadnímu přítlačnému křídlu nepřipojuje v jeho hlavní části, ale v části, kde dochází k aktivaci DRS.
Podle článku 3.9.6 technických regulí však musí podpěra zadního přítlačného křídla navazovat na křídlo v místě jeho hlavní části - ta je definovaná v článku 3.9.1. Týmy se však z aerodynamických důvodů snaží toto napojení posouvat čím dál tím víc dopředu.
Za předchozích pravidel bylo nejobvyklejší, že byl pilíř přichycen ke spodní straně hlavní části zadního křídla. Tím mu dodával pevnost - typickým příkladem byl Mercedes. Ostatní, jmenujme například Red Bull nebo Ferrari, se snažili vylepšit aerodynamickou účinnost tím, že pilíř končil jakoby zavěšen na horní straně křídla. Toto řešení je obvyklé například na vozech LMP1 v Le Mans.
Renault letos ale šel ještě dál, když pilíř uchytil přímo na spouštěcí systém DRS. Podle argumentace francouzského týmu to bylo legální, protože "malé části sloužící k ovládání [DRS] mohou být na křídle upevněny".
Jenže podle ostatních týmů se rozhodně nejednalo o "malou" část. Tento názor teď podpořila i FIA. Podle dostupných informací bylo Renaultu doporučeno, aby tuto oblast upravil tak, aby opravdu navazovala na hlavní část zadního křídla. Změny navíc má stihnout do Melbourne.
Řešení Renaultu mělo tu výhodu, že mohlo potenciálně zvyšovat účinek systému DRS. Podle některých konkurenčních týmů, které nebyly řešením Renaultu tolik rozrušeny, by však navýšení účinku DRS bylo zanedbatelné.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.