Šéfinženýr McLarenu Peter Prodromou je překvapen křidélkem ve tvaru písmene T, které poprvé ukázal při prezentaci nového vozu Mercedes. Podobnou vychytávku má na svém voze i nové Ferrari. Ale Právě W08 je autem, které se šéfinženýrovi z Wokingu líbí nejvíce.
Na novém Mercedesu je prý vidět, že do jeho vývoje bylo investováno obrovské množství času. Tento fakt dojde i běžnému lajkovi, nové W08 prostě na první pohled vypadá ladně a na rozdíl od většiny doposud představených mašin, na kterých zle vždy nalézt nějakou chybku na kráse - ať už se jedná o ne úplně atraktivní nos, či často kritizovanou žraločí ploutev.
"Jednou z oblastí, o které mnoho lidí v rámci nových technických pravidel nepřemýšlelo, je křidélko ve tvaru písmene T. V současné době tuto komponentu analyzujeme," analyzuje situaci šéfinženýr z Wokingu.
"Mercedes je tedy tím autem, které mě zatím nejvíce zaujalo. Je vidět, že Stříbrné šípy investovaly spoustu času do vývoje. Jejich auto prostě vyčnívá. Co se ale týče nějakých převratných změn, tak nikdo neukázal nic zásadního," pochválil Peter Prodromou Mercedes W08.
Prodromou také hovořil o novém MCL32, nad jehož filozofií prý tým strávil spoustu hodin navrhováním. "Hodně času jsme investovali do samotného definování konceptu našeho auta. Na tomto projektu jsme pracovali dobrých 18 měsíců. Většinu času zabralo přemýšlení nad dobrým základem, z kterého náš vůz vychází. V současné chvíli jsme v pozici, kdy jsme dokázali díky novým pravidlům zlepšit svou formu. Teď bude důležité vše správně aplikovat a využít našich poznatků."
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.
George Russell zůstává bez smlouvy pro příští sezónu a jeho budoucnost u Mercedesu tak visí ve vzduchu. Tým mezitím nepřestává projevovat zájem o Maxe Verstappena, který je nadále jejich vysněnou posilou, i když má stále platný kontrakt u Red Bullu.
Carlos Sainz přiznal, že ho zpráva o příchodu Lewise Hamiltona do Ferrari v roce 2025 naprosto šokovala. Nejvíc ho však zaskočilo, že se to nedozvěděl od týmu, ale od kamaráda.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.