Stáj rakouského nápojového gigantu představí svůj monopost až mezi posledními, tedy v neděli. Hned v pondělí pak započnou samotné předsezónní testy ve španělském katalánsku.
V neděli, tedy 26. února představí své stroje poslední tři stáje - Red Bull, Torro Rosso a americký Haas. Dle poradce stáje doktora Helmuta Marka je prý nový monopost více než sexy. Stejný názor sdílí i šéf stáje Christian Horner. Jestli tomu tak bude, to se teprve ukáže. Co si totiž budeme nalhávat, snad krom Mercedesu zatím nové mašiny díru do světa neudělaly.
Vzhled je ale samozřejmě vedlejší, důležité je, jak auto jezdí. A dle posledních indícií by právě Red Bull mohl být týmem, který dokáže Stříbrným šípům zatopit. Je tu tedy i Ferrari, ale to se po loňském fiasku drží zpátky a nepouští se do žádných větších prohlášení.
První porovnání se nám nabídne již za pár dní v Barceloně, kde na okruhu Circuit de Barcelona - Catalunya v pondělí začne první týden testů, který potrvá až do čtvrtka (2. března).
Za Red Bull nasedne nejdříve do kokpitu Australan Daniel Ricciardo, v úterý ho pak hned vystřídá Verstappen, středa bude opět v režii australského sympaťáka a poslední testovací den zakončí ve voze RB13 mladá holandská puška. Rozpis pro druhé testy rakouská stáj zatím nezveřejnila.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.