Německý pilot se pro magazín SpeedWeek rozpovídal o své budoucnosti a nadcházející sezóně. Ferrari je na tom prý lépe, než si většina lidí myslí a dodává, že právě s italskou stájí by nejraději dosáhl na pátý titul.
Sebastian Vettel je jedním z pilotů, o kterých se spekuluje, že budou v hledáčku Mercedesu v příštím roce. Čtyřnásobnému mistru světa totiž letos končí v Maranellu smlouva a Bottasův kontrakt je pouze pro tuto sezónu. Dalším pilotem ve stejné pozici je i Fernando Alonso, ten ale před nedávnem řekl, že jeho misí je McLaren. Stejně se k tomu nyní staví i Vettel. "Pořád je mým snem získat titul s Ferrari. Pevně v to věřím," řekl německý pilot pro SpeedWeek.
Nová sezóna je prý zatím velkou neznámou, Seb ale věří, že se italské stáji podaří dosáhnout vytyčených cílů. "Zda se nám podaří uspět již letos, to je otázka, na kterou zatím nikdo nezná odpověď. V nové sezóně nás čekají jiná pravidla, která se dotknou hlavně aerodynamiky. Dočkáme se větší rychlosti v zatáčkách, lepších časů a pro jezdce to bude náročnější."
"Když se podívám na zpět na rok 2016, tak jsem si jist, že jsme na dobré cestě. Tým je na tom v současné chvíli mnohem lépe, než si většina lidí myslí. Proto věřím, že dosáhneme na všechny cíle, které jsme si pro novou sezónu vytyčili," zakončil bývalý jezdec Red Bullu.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.