Christian Horner věří, že pokud Renault dodá to, co slibuje, tak rakouská stáj zaštítěná nápojovým gigantem Red Bull bude schopna zatopit i úřadujícím mistrům světa - Mercedesu.
"Letos budeme mít úplně nový motor s novou filozofií. Renault měl skvělou zimu. Doufáme, že to bude posun ve výkonnosti. Pokud se to podaří, tak Ferrari a Mercedesu nastanou krušné časy. Mercedes teď vyhrál třikrát v řadě a právě je musíme porazit. Laťka je nasazena vysoko, ale náš cíl je jasný. Co se týče pilotů, máme skvělou skvadru, která jezdí velmi stabilně. Už se nemůžeme dočkat nové sezóny," okomentoval situaci Horner.
Red Bull svůj monopost představí až v neděli, tedy den před začátkem testů v Barceloně. Horner nový monopost ohodnotil jako jeden z nejhezčích, které kdy tým udělal.
"Před začátkem sezóny vždycky nastanou stresové situace. Jsme jako labuť, která se snaží potopit pod vodou, tak je ale vždycky. Zatím se nám vše vcelku daří a držíme se plánu. Myslím si, že RB13 je jedno z nejhezčích aut, které jsme kdy udělali. Je to kvůli nové geometrii, která je důsledkem technických změn. Proporčně auto vypadá dobře, tedy rychle. Jak říká jedno staré pořekadlo: když to vypadá dobře, tak by to mělo i dobře fungovat. Naše auto dobře rozhodně vypadá," dodal Horner.
"Co se týče nervozity před začátkem testování, tak tým prý není nijak zvlášť nervózní oproti letem minulým. "Předtím než auto poprvé vyjede z garáže je to vždycky hektické. První věc, kterou rádi vidíte, je, když se auto na konci kola vrátí v pořádku do boxů. Je vždycky vzrušující vidět, jak auto poprvé zastavuje. Pak je tu samotné testování, všichni se snaží okoukat, jako to dělají jiné týmy, ale je to víceméně irelevantní. Musíte se soustředit na svůj program a řešit vlastní vývoj. Dost se toho ještě změní před Melbourne. Je zajímavé sledovat všechen ten povyk okolo testů samotných. Nám se při testování v posledních letech dařilo a snažíme se soustředit pouze na náš program," zakončil šéf stáje Red Bull Christian Horner.
McLaren oznámil, že tým ponese od následující sezony název McLaren Mastercard F1 Team, čímž Mastercard posiluje své partnerství a angažovanost v týmu. Nové partnerství přináší nejen finanční podporu, ale i příležitosti pro technologické inovace a fanouškovské projekty.
Sergio Pérez po bolestném konci v Red Bullu našel novou motivaci a v roce 2026 se vrátí do Formule 1 jako jezdec nováčka Cadillac. Zkušený Mexičan tak dostane šanci na restart kariéry i podíl na budování ambiciózního projektu od základů.
Sergio Pérez po těžkém konci u Red Bullu strávil letošní rok pauzou, aby si odpočinul a zhodnotil svou kariéru, než se vrátí do F1 s Cadillacem. Mexický pilot je přesvědčen, že díky tréninku a plánovanému testování bude připraven podávat výkony od prvního závodu sezony 2026.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.