Pirelli bude letos více testovat pneumatiky do extrémních podmínek, a to hlavně z důvodů změny pravidel, kdy jezdci od letoška budou po restartu závodů startovat tradičně z roštu.
Jedny testy už proběhly minulý týden na uměle pokropeném Fioranu, kdy dostal příležitost Sebastian Vettel a upravený monopost Ferrari z roku 2015. Seb bohužel hned při prvním dni havaroval, a testy tak byly předčasně ukončeny.
Pokračovat se bude v Barceloně na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya. Pro testy na mokru je vyhrazen poslední den prvního týdne testování. Jedním z vybraných pilotů je i Romain Grosjean z americké stáje Haas, který si vyzkouší na uměle zamokřeném okruhu nový monopost VF-17. Ten bude představen den před začátkem testů, tedy 26. února.
"Bude to hodně důležité. Když mi Guenther (Steiner, šéf stáje) sdělil, že právě já budu jezdit za mokra, tak dodal, že je to hlavně kvůli mému výkonu v Brazílii. Tak jsem mu teda pěkně poděkoval. Teď už ale vážně, podle mě je třeba gumy do mokra pořádně zanalyzovat, jelikož se musíme připravit na všechny scénáře, které letošní mapa závodů nabídne. Nové gumy budou dost jiné, jsou širší, a tak budou mnohem záludnější, co se týče akvaplaningu," okomentoval situaci francouzský pilot.
Romain dále věří, že mezi ním a jeho novým kolegou Magnussenem bude dobrý vztah a o datech budou mluvit otevřeně.
"S každým týmovým parťákem, s kterým jsem kdy jezdil, jsme mluvili o datech otevřeně a sdíleli všechny poznatky - a to hlavně v období, kdy se mění pravidla a auto je úplně nové. Je skvělé mít v týmu takto zkušeného jezdce, který jezdil již za McLaren a Renault. Určitě bude velkým přínosem," zakončil Grosjean.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.