Lewis Hamilton by rád v kalendáři viděl více městských okruhů. Fanoušci prý dnes musí zbytečně cestovat, a tím se jejich počet zmenšuje. Sám Lewis by také uvítal více grand prix za velkou louží. Osobní preferencí je pro něj město New York.
"Nejsem úplně velkým fandou nových okruhů, které se ve Formuli 1 teď objevují. Některé jsou hrozně daleko od města a fanoušci tak musejí dojíždět. Například, když jedeme do Číny, tak tam je spousta skvělých měst a plno lidí, ale na závod musejí dojíždět. Je tam sice skvělá trať, ale nechápu proč je tak daleko od města," řekl při facebookovém Q&A (otázky a odpovědi) panelu s partnerem stáje - firmou UBS.
"Myslím si, že budoucností jsou městské okruhy, to je můj odhad. Doufám, že se jich v kalendáři objeví více. Například New York by byl skvělou volbou. Spojené státy jsou obrovské a je tam pouze jedna velká cena," dodal trojnásobný mistr světa.
"Největším problémem Formule 1 a obecně motorsportu je, že si k němu lidé těžko hledají cestu. Pokud se chcete cítit jako Messi, tak jdete do obchodu, koupíte si kopačák a jdete si prostě začutat nebo se přidáte k nějakému týmu. Nemůžete si ale vyzkoušet to, co dělám já. Je nás pouze 22 na světe. Není tu žádná možnost, jak to lidem přiblížit. Navíc je pro lidi dost těžké si představit, jaké to vůbec je řídit monopost formule 1. Je to holt drsné.
Dalším problémem jsou jednotlivé závody v některých zemích, lokální fanoušci musejí čekat celý rok, než se k nim závod vrátí. Je to jako koncert. Člověk se na to těší, pak to v něm chvíli zůstává a nakonec na to zapomene. Já bych chtěl alespoň ještě jeden závod ve Státech.
Nyní jsou v kalendáři místa, kde vlastně nejsou žádní fanoušci. Proč tam tedy k sakru pořádáme velké ceny? Fanoušci dělají ze závodních víkendů to, čím jsou. Když jedete na Silverstone, tak tam je každoročně skvělý závod, jelikož tam jsou fanoušci, kteří vytvářejí nezapomenutelnou atmosféru. Myslím si, že je třeba najít místa, kde o závodění mají lidi opravdu zájem," zakončil Hamilton.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.
Max Verstappen po závodě ocenil tým Red Bull za „neuvěřitelný výsledek“ po startu z pitlane. Dokázal se rychle prosadit vpřed a vyzdvihl práci týmu, která pomohla proměnit náročný začátek v silný výkon.
Lewis Hamilton popsal svůj první rok u Ferrari jako a přiznal, že poslední víkend pro něj nebyl snadný. Sedminásobný mistr světa tak dál čeká na moment, kdy se jeho přestup k italské stáji začne skutečně vyplácet.
Lando Norris navýšil vedení v šampionátu před Oscarem Piastrim po silném výkonu v Brazílii. Max Verstappen však na Interlagosu zazářil a znovu ukázal své kvality.
Oscar Piastri i po nehodě ve sprintu a čtvrtém místě v kvalifikaci v Brazílii zůstává přesvědčen, že může získat titul mistra světa F1.
Max Verstappen odstartuje závod na Interlagosu z boxové uličky poté, co byl už v Q1 vyřazen z kvalifikace. Red Bull po neúspěchu provedl změny v nastavení vozu, což šampiona čeká náročná stíhací jízda.
Lewis Hamilton opouštěl Interlagos po kvalifikaci s viditelným zklamáním, když se musel spokojit s 13. místem.
Lando Norris opět ukázal skvělou formu během napínavé kvalifikace na okruhu Interlagos. Britský jezdec naznačil, že v boji o titul mistra světa bude i nadále patřit mezi hlavní favority.
Oscar Piastri havaroval za mokrých podmínek na Interlagosu, což mu výrazně zkomplikovalo boj o titul a zvětšilo náskok jeho týmového kolegy v průběžném pořadí šampionátu.
Gabriel Bortoleto havaroval během brazilského sprintu a jeho vůz utrpěl vážná poškození. Pilot byl preventivně odeslán do lékařského centra .
Lando Norris v Brazílii zvládl napínavý sprint s bravurou, když odolal dravému útoku Kimiho Antonelliho a dojel si pro vítězství. Zatímco Brit potvrdil své mistrovské ambice, jeho největší soupeř v boji o titul Oscar Piastri skončil po nehodě mimo hru a způsobil přerušení závodu červenými vlajkami.