Šéf Mercedesu Toto Wolff se pro Radio 5 rozpovídal o případném obnovení jezdecké dvojice Hamilton - Alonso, která takto nastoupila před 10 lety k McLarenu. A jak všichni víme, sezóna 2007 byla pěkné maso.
Již Nico Rosberg žertoval, že by nejraději po boku Lewise Hamiltona viděl Fernanda Alonsa. Nyní si o stejném tématu zaspekuloval i samotný šéf stáje Toto Wolff. Z pozice fanouška by to bral všemi deseti. Z pozice šéfa týmu ale ví, že by to byl značně riskantní tah, i když uznává, že jezdci jistě za těch deset let dospěli.
"Kdybych se měl vcítit do role fanouška, tak by se mi líbilo mít Alonsa. Chtěl bych znovu vidět tu rivalitu z roku 2007," řekl Toto Wolff pro BBC Radio 5.
"Pokud bych se na to ale měl podívat z perspektivy týmu, tak by to nemohlo fungovat. Rok 2007 byl pro Mercedes dosti bolestivý - a to v pozici partnera McLarenu. Oba jezdci už asi dospěli a lidé se s časem mění, takže by třeba spojení Hamiltona s Alonsem mohlo být zajímavé. Pro nás ale asi až moc zajímavé," doplnil šéf Mercedesu.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.