Nové, širší pneumatiky Pirelli, by měly přinést o něco jinší pohled na závodní filozofii. Nižší stupeň degradace by totiž měl přinést méně zastávek v boxech a dle vedení italského dodavatele se bude značné množství závodů jezdit pouze s jednou zastávkou.
Pokud by ale tento model nebyl vyhovující, tak má Pirelli v záloze ještě jednu směs gum, které jsou svými vlastnostmi velmi podobné minulým generacím - hlavně v oblasti rychlosti opotřebování.
"Sezóny začneme se směsmi, které reprezentují naprosto novou filozofii, tedy menší stupeň degradace. Toto rozhodnutí jsme udělali na základě výsledků, které vozy dosahovaly na simulátoru. Pokud se ale nepodaří novým monopostům dosáhnout plánovaného výkonu, budeme se muset vrátit k naší tradiční filozofii. Máme jednu záložní směs, kterou bychom v případě potřeby mohli použít. To by pak ale záleželo na rozhodnutí týmů a Mezinárodní automobilové federace. Zatím to ale není v plánu," řekl Mario Isola, manažer závodní divize Pirelli.
Na otázku, zda záložní směs má stejnou úroveň degradace jako loňské specifikace, Isola odpověděl: "Ano, náhradní směsi jsou víceméně stejné jako předchozí generace - rychlejší opotřebování a rychlejší zahřátí. Co se týče tvrdosti, tak jsou na tom stejně. U těch nových ale pracujeme s širší škálou, jak jsem říkal, jedná se o úplně novou filozofii."
Další neznámou je (nejen) pro Pirelli výsledný vývoj, kterým auta během roku projdou. Dá se předpokládat, že přítlak ke konci sezóny bude ještě větší. "Od týmů jsme žádali simulace odpovídající výkonnosti na začátku sezóny, takže nevíme, jak se vozy budou vyvíjet. Pokud se ale podívám na simulace pro začátek sezóny, tak hodnoty jsou u většiny týmů dost podobné. Když se podívám na hodnoty z konce roku, tak tam se vždycky liší o něco více. Stále ale s týmy komunikujeme a dokonce už na něčem i pracujeme," zakončil Imola.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.