Christiano Ronaldo a Lionel Messi patří v současné době mezi nejzvučnější jména současné kopané. Nejen, že jsou oba hráči velmi odlišní svým přístupem, ale navíc reprezentují dva týmy, které například ve Španělsku rozdělují společnost na dva tábory.
Jedna z typických otázek, kterou vám Španěl jistě položí, zní: "Eres de Barca o de Madrid?" Tedy, zda fandíte Barceloně, nebo Madridu. Na základě vaší odpovědi se z vás pak mohou stát dobří kamarádi, nebo nepřátelé "na život a na smrt". Není se tak čemu divit, že k této paralele si přiklonil madridský rodák Carlos Sainz mladší.
Současná Formule 1 nabízí celou řadu zvučných jmen a mnoho z nich dosahuje kvalit mistrů světa. Dle Sainze jsou tu ale pořád dva jezdci, kteří svými schopnostmi vyčnívají z davu. Jedná se o Alonsa a Hamiltona.
"Hamilton je Messi současné F1 a Alonso je takovým Ronaldem. Ronaldo chce vše - vyhrávat a být tím nejlepším. O to jde i Alonsovi, i když ne do takové míry. Fernando je, stejně jako Christano, ten nejlepší," řekl pro španělský magazín LA MARCA jezdec Toro Rosso.
Na otázku, jak by dopadl souboj těchto jezdců za stejných podmínek, Carlos odpověděl: "Vyhrál by Alonso. Je to velký bojovník a má mnohem více zkušeností. Je drsnější než všichni ostatní. Je to starej mazák, zná všechny fígle."
Nakonec je Sainz také dotázán, zda si myslí, že Max Verstappen je lepším pilotem. "Nemyslím si, že je lepší. Když se ale zeptáte kohokoliv ze startovního pole, tak vám řekne, že právě on je ten nejlepší," zakončil syn vítěze Rallye Dakar 2010.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.