Dle Marka Webbera je lepším pilotem Red Bullu stále jeho krajan Daniel Ricciardo, který má oproti Maxovi mnohem více zkušeností. Co se týče boje o titul, tak má prý stáj nápojového gigantu šanci konkurovat Stříbrným šípům.
Bývalý pilot Red Bullu si myslí, že zkušenosti s více různými specifikacemi vozů, včetně Toro Rosso ještě z éry osmiválců budou společně s vyzrálostí hrát v prospěch Markovo krajana.
"Bude to těsné, stejně jako tomu bylo na konci loňské sezóny. Myslím si, že Daniel je vyrovnanější. Jeho zkušenosti se mu budou jistě hodit, hlavně v začátcích šampionátu. On už zažil několik změn regulací a vyzkoušel více vozů, to je výhoda v jeho prospěch. Bude to dobrý souboj. Daniel ale vede díky svým zkušenostem a vyrovnanosti. Dokáže ale jezdit i pěkně divoce, bude to hlavně o tom, kdo bude podávat stabilnější výsledky. Max se ještě učí, ale má v sobě neuvěřitelné talent," okomentoval situaci Mark Webber.
V boji o titul "Aussie Grit" Red Bullu věří: "Myslím si, že Red Bull má za sebou skvělou zimu a budou velmi silní. Hodně bude záležet na tom, kdo lépe přečte nová pravidla. Adrian Newey (technický šéf stáje) v tom byl vždycky machr.
Mercedes si užívá luxusu, jelikož si zisk titulu zajistili velmi brzy, a tak měli asi nejvíce času ze všech, aby mohli začít pracovat na novém monopostu. Jejich největší zbraní je skvělý motor. Loni byl vlastně Red Bull nejlepším týmem. Když vezmeme v potaz jejich spolehlivost, tak byli nejlepší. A navíc víme, že když jde do tuhého, tak Red Bull to v těchto situacích umí," zakončil čtyřicetiletý rodák z Queanbeyanu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.