Dle Marka Webbera je lepším pilotem Red Bullu stále jeho krajan Daniel Ricciardo, který má oproti Maxovi mnohem více zkušeností. Co se týče boje o titul, tak má prý stáj nápojového gigantu šanci konkurovat Stříbrným šípům.
Bývalý pilot Red Bullu si myslí, že zkušenosti s více různými specifikacemi vozů, včetně Toro Rosso ještě z éry osmiválců budou společně s vyzrálostí hrát v prospěch Markovo krajana.
"Bude to těsné, stejně jako tomu bylo na konci loňské sezóny. Myslím si, že Daniel je vyrovnanější. Jeho zkušenosti se mu budou jistě hodit, hlavně v začátcích šampionátu. On už zažil několik změn regulací a vyzkoušel více vozů, to je výhoda v jeho prospěch. Bude to dobrý souboj. Daniel ale vede díky svým zkušenostem a vyrovnanosti. Dokáže ale jezdit i pěkně divoce, bude to hlavně o tom, kdo bude podávat stabilnější výsledky. Max se ještě učí, ale má v sobě neuvěřitelné talent," okomentoval situaci Mark Webber.
V boji o titul "Aussie Grit" Red Bullu věří: "Myslím si, že Red Bull má za sebou skvělou zimu a budou velmi silní. Hodně bude záležet na tom, kdo lépe přečte nová pravidla. Adrian Newey (technický šéf stáje) v tom byl vždycky machr.
Mercedes si užívá luxusu, jelikož si zisk titulu zajistili velmi brzy, a tak měli asi nejvíce času ze všech, aby mohli začít pracovat na novém monopostu. Jejich největší zbraní je skvělý motor. Loni byl vlastně Red Bull nejlepším týmem. Když vezmeme v potaz jejich spolehlivost, tak byli nejlepší. A navíc víme, že když jde do tuhého, tak Red Bull to v těchto situacích umí," zakončil čtyřicetiletý rodák z Queanbeyanu.
Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve vyjádřil podporu Lewisovi Hamiltonovi poté, co sedminásobný šampion havaroval na mokré trati v Zandvoortu.
Red Bull potvrdil, že Isack Hadjar měl při GP Holandska volnou ruku a mohl útočit na Maxe Verstappena. Šéfové týmů jasně odmítli, že by existovala jakákoli interní dohoda o držení pozice.
Po Grand Prix Holandska má Oscar Piastri poprvé výrazný náskok před Landem Norrisem, který činí 34 bodů. Přesto australský jezdec dostal varování, aby při obhajobě vedení šampionátu nezaváhal.
Lewis Hamilton po havárii v Zandvoortu slíbil, že „nenechá kámen na kameni“ při přípravě na další závod. Na Monze chce využít každou šanci k nápravě a návratu do boje o body.
Liam Lawson přiznal, že ztráta místa v Red Bullu na startu sezóny 2025 byla tvrdou ranou, ale bere ji jako součást neúprosné reality Formule 1. Dodává, že se nevzdává a zůstává připravený na další šanci v šampionátu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur potvrdil, že Andrea Kimi Antonelli po kolizi s Charlesem Leclercem osobně navštívil garáž a omluvil se týmu.
Toto Wolff hájí Kimiho Antonelliho po kolizi s Charlesem Leclercem a zdůrazňuje, že odvážné manévry jsou součástí jeho růstu.
Carlos Sainz oznámil, že se jako člen představenstva GPDA hodlá zasadit o zlepšení úrovně rozhodování komisařů, které označil za „nepřijatelné“. Chce prostřednictvím své pozice přispět k transparentnějším a spravedlivějším pravidlům pro všechny jezdce.
Po odstoupení v Zandvoortu zůstává Lando Norris pro McLaren klíčovým jezdcem v boji šampionátu jezdců a šéf týmu Andrea Stella věří, že nyní může ukázat svůj plný potenciál.
Mercedes má podle všeho jasno, že i v roce 2026 bude spoléhat na George Russella a Kimiho Antonelliho. Oficiální potvrzení jezdecké sestavy ale zatím stále chybí.
Andrea Kimi Antonelli přišel v Zandvoortu o šanci na dobrý výsledek po kolizi s Charlesem Leclercem v zatáčce číslo 3. Za incident dostal nováček ve Formuli 1 desetisekundový trest.
Lewis Hamilton obdržel od komisařů trest za svou jízdu na cestě na startovní rošt při Velké ceně Nizozemska.