Dle Marka Webbera je lepším pilotem Red Bullu stále jeho krajan Daniel Ricciardo, který má oproti Maxovi mnohem více zkušeností. Co se týče boje o titul, tak má prý stáj nápojového gigantu šanci konkurovat Stříbrným šípům.
Bývalý pilot Red Bullu si myslí, že zkušenosti s více různými specifikacemi vozů, včetně Toro Rosso ještě z éry osmiválců budou společně s vyzrálostí hrát v prospěch Markovo krajana.
"Bude to těsné, stejně jako tomu bylo na konci loňské sezóny. Myslím si, že Daniel je vyrovnanější. Jeho zkušenosti se mu budou jistě hodit, hlavně v začátcích šampionátu. On už zažil několik změn regulací a vyzkoušel více vozů, to je výhoda v jeho prospěch. Bude to dobrý souboj. Daniel ale vede díky svým zkušenostem a vyrovnanosti. Dokáže ale jezdit i pěkně divoce, bude to hlavně o tom, kdo bude podávat stabilnější výsledky. Max se ještě učí, ale má v sobě neuvěřitelné talent," okomentoval situaci Mark Webber.
V boji o titul "Aussie Grit" Red Bullu věří: "Myslím si, že Red Bull má za sebou skvělou zimu a budou velmi silní. Hodně bude záležet na tom, kdo lépe přečte nová pravidla. Adrian Newey (technický šéf stáje) v tom byl vždycky machr.
Mercedes si užívá luxusu, jelikož si zisk titulu zajistili velmi brzy, a tak měli asi nejvíce času ze všech, aby mohli začít pracovat na novém monopostu. Jejich největší zbraní je skvělý motor. Loni byl vlastně Red Bull nejlepším týmem. Když vezmeme v potaz jejich spolehlivost, tak byli nejlepší. A navíc víme, že když jde do tuhého, tak Red Bull to v těchto situacích umí," zakončil čtyřicetiletý rodák z Queanbeyanu.
Martin Brundle vyjádřil podporu Laurentovi Mekiesovi v jeho nové roli šéfa a výkonného ředitele Red Bullu. Podle něj má Mekies potřebné zkušenosti a autoritu, aby tým úspěšně vedl i v náročném období.
Fernando Alonso upozorňuje na velké výkonnostní rozdíly v poli F1, které podle něj zůstanou až do změny pravidel v roce 2026. Bez revoluce v technických předpisech podle něj nelze očekávat, že se týmy výrazněji srovnají.
Carlos Sainz výrazně ovlivnil kulturu i přístup uvnitř týmu Williams, říká sportovní ředitel Sven Smeets. Podle něj přinesl profesionalitu a technickou preciznost, která motivuje celý tým ke zrychlení vývoje.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.