Hülkenberg věří, že důraz na jednoduchost, který zažil u Force Indie, by mohl Renaultu jen prospět. Některé stáje s vysokými rozpočty si prý věci zbytečně komplikují. Základ je prý přemýšlet nad tím opravdu důležitým.
To se Force Indii v současné době daří. V loňské sezóně skončila v Poháru konstruktérů na čtvrtém místě, kdy překonala Williams. Je třeba navíc říci, že Force India pracuje s několikanásobně menším rozpočtem než přední stáje současného pole.
"V jednoduchosti je síla. Některé týmy mají tolik financí, že se někdy při vývoji naprosto zamotají kvůli složitosti tohoto sportu. U Force Indie jsme se vždy snažili dělat věci velmi jednoduše a řešit to nejpodstatnější. To se nám skvěle dařilo," řekla čerstvá posila tovární stáje Renault pro RACER.
Německý pilot věří, že z dlouhodobé perspektivy je pro něj Renault lepší volbou. "Nejsem vůbec nervózní. Těším se. Je přede mnou spousta práce, ale jsem z toho nadšený. Vím, co dělají a znám jak náš krátkodobý, tak i dlouhodobý plán. Zatím se to vyvíjí skvěle.," pokračoval Hülkenberg
Na otázku, zda si znovu střihne Le Mans jako v roce 2015, kdy celý závod ovládl, Nico odpověděl: "Ne, určitě to neplánuji. Minimálně ne v několika následujících letech. Někdy bych si to ještě vyzkoušel, ale loňský kalendář to neumožnil...V roce 2015 to bylo uvolněnější. Je to nyní náročnější a musíte si být stoprocentně jistí, že dokážete dělat obě věci najednou. Myslím si, že je to takhle nejlepší, vrátit s k tomu mohu kdykoliv."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.