Hülkenberg věří, že důraz na jednoduchost, který zažil u Force Indie, by mohl Renaultu jen prospět. Některé stáje s vysokými rozpočty si prý věci zbytečně komplikují. Základ je prý přemýšlet nad tím opravdu důležitým.
To se Force Indii v současné době daří. V loňské sezóně skončila v Poháru konstruktérů na čtvrtém místě, kdy překonala Williams. Je třeba navíc říci, že Force India pracuje s několikanásobně menším rozpočtem než přední stáje současného pole.
"V jednoduchosti je síla. Některé týmy mají tolik financí, že se někdy při vývoji naprosto zamotají kvůli složitosti tohoto sportu. U Force Indie jsme se vždy snažili dělat věci velmi jednoduše a řešit to nejpodstatnější. To se nám skvěle dařilo," řekla čerstvá posila tovární stáje Renault pro RACER.
Německý pilot věří, že z dlouhodobé perspektivy je pro něj Renault lepší volbou. "Nejsem vůbec nervózní. Těším se. Je přede mnou spousta práce, ale jsem z toho nadšený. Vím, co dělají a znám jak náš krátkodobý, tak i dlouhodobý plán. Zatím se to vyvíjí skvěle.," pokračoval Hülkenberg
Na otázku, zda si znovu střihne Le Mans jako v roce 2015, kdy celý závod ovládl, Nico odpověděl: "Ne, určitě to neplánuji. Minimálně ne v několika následujících letech. Někdy bych si to ještě vyzkoušel, ale loňský kalendář to neumožnil...V roce 2015 to bylo uvolněnější. Je to nyní náročnější a musíte si být stoprocentně jistí, že dokážete dělat obě věci najednou. Myslím si, že je to takhle nejlepší, vrátit s k tomu mohu kdykoliv."
Zimní pauza se blíží ke konci a je čas, aby se piloti a týmy vrátili zpět do práce a začali s intenzivními přípravami a testováním. Ačkoli si někdo může myslet, že si všichni odpočinuli doma u krbu, realita je kolikrát jiná. Adrenalin je součástí života každého pilota F1, a tak někteří z nich využili volno k lyžování, jízdě v pouštních buginách nebo dokonce k pokusům o pilotování letadel.
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.