Druhý muž celkového pořadí loňské GP2 Antonio Giovinazzi dostal nabídku na post třetího pilota italské stáje. Ve svých čtyřiadvaceti letech tak doplní dvojici matadorů Räikkönen - Vettel.
Antonio Giovinazzi dostal vůbec první možnost vyzkoušet si reálný monopost formule 1 na vlastní kůži. Konkrétně se jednalo o vůz SF15-H, tedy dva roky starý model používaný, jak už napovídá název, v sezóně 2015. Test proběhl na soukromém okruhu stáje Fiorano.
"Byl to skvělý pocit, byla to pro mě vůbec první příležitost, kdy jsem si mohl vyzkoušet monopost F1. Pro mě, jakožto Itala, to byla dvojnásobná radost, jelikož jsem mohl jezdit ve Ferrari.
Samotné testování bylo velmi zajímavé, musím se toho ještě hodně naučit. Kluci ale byli velmi příjemní a nápomocní, což vše značně ulehčilo. Chtěl bych tedy poděkovat celému týmu," okomentoval své pocity Giovinazzi.
Oběma současným pilotům Ferrari vyprší na konci letoška smlouva a je tedy otázkou, jaká bude u Ferrari situace, jelikož Bottas má u Mercedesu pouze roční kontrakt a dá se očekávat značný boj o jeho místo, pokud se Stříbrným šípům bude dařit stejně jako v posledních třech letech. Někteří odborníci spojují s místem u tradiční italské stáje právě Giovinazziho.
Red Bull vstupuje do nové éry po nečekaném odvolání Christiana Hornera, který stál v čele týmu od jeho začátků ve Formuli 1. Jeho nástupcem se stal Laurent Mekies, který do nové role nastoupil už pouhých 24 hodin po oznámení změny a nyní ho čeká spousta úkolů.
Po několika těsných soubojích na trati mezi Piastrim a Norrisem se znovu otevírá otázka vnitrotýmové dynamiky v McLarenu. Vzhledem ke konkurenceschopnosti obou jezdců se podobná situace může v budoucnu opakovat.
Překvapivé odvolání Christiana Hornera z Red Bullu může souviset se změnami ve vlastnické struktuře mateřské společnosti. V zákulisí se spekuluje, že právě nové mocenské rozložení mezi rakouskou a thajskou stranou mohlo být rozhodující ranou pro dlouholetého šéfa týmu.
Dr. Helmut Marko zavzpomínal na více než dvacet let trvající spolupráci s Christianem Hornerem, se kterým společně vybudovali z Red Bullu špičkový tým Formule 1. Jejich odlišné přístupy se často doplňovaly a stály za klíčovými rozhodnutími, která Red Bull dovedla k vrcholu.
Christian Horner sehrál klíčovou roli při uzavření dohody s Hondou, která Red Bull vrátila na špičku F1. Právě toto partnerství odstartovalo novou éru dominance týmu.
Günther Steiner vyjádřil překvapení nad nečekaným odchodem Christiana Hornera z čela Red Bullu a označil ho za výrazný otřes pro tým. Podle něj bude těžké nahradit lídra, který byl symbolem stability.
Bývalý jezdec F1 Jolyon Palmer označil penalizaci Oscara Piastriho po Velké ceně Velké Británie za „extrémní, mírně řečeno“. Trest vyvolal mezi odborníky a fanoušky kontroverzi.
James Vowles poskytl nejnovější zprávy o své manželce Rachel Rolph a jejich novorozeném miminku. Ve veřejném prohlášení vyjádřil radost a vděčnost za zdraví celé rodiny a podělil se o první dojmy z otcovství.
Andrea Kimi Antonelli začal svou kariéru ve Formuli 1 slibně, ale nyní čelí obtížím. Mercedes věří, že mu pomůže tyto problémy překonat a vrátit se zpět na vítěznou cestu.
McLaren suverénně vede šampionát konstruktérů a Lando Norris si je vědom, jaké štěstí má s monopostem MCL39. Tento vůz mu dává potřebnou rychlost a jistotu k tomu, aby tým mohl bojovat o titul.
Christian Horner nezůstal jediný, kdo opustil Red Bull, společnost s ním opustili i dva další členové vrcholového managementu. Tým tak čelí největšímu otřesu ve vedení od svého vstupu do Formule 1.
Martin Brundle se domnívá, že problémy Red Bullu začaly po odchodu Christiana Hornera, který byl klíčovým stabilizačním prvkem týmu. Podle něj tým od té doby postrádá vedení a soudržnost, což se odráží i na trati.