Druhý muž celkového pořadí loňské GP2 Antonio Giovinazzi dostal nabídku na post třetího pilota italské stáje. Ve svých čtyřiadvaceti letech tak doplní dvojici matadorů Räikkönen - Vettel.
Antonio Giovinazzi dostal vůbec první možnost vyzkoušet si reálný monopost formule 1 na vlastní kůži. Konkrétně se jednalo o vůz SF15-H, tedy dva roky starý model používaný, jak už napovídá název, v sezóně 2015. Test proběhl na soukromém okruhu stáje Fiorano.
"Byl to skvělý pocit, byla to pro mě vůbec první příležitost, kdy jsem si mohl vyzkoušet monopost F1. Pro mě, jakožto Itala, to byla dvojnásobná radost, jelikož jsem mohl jezdit ve Ferrari.
Samotné testování bylo velmi zajímavé, musím se toho ještě hodně naučit. Kluci ale byli velmi příjemní a nápomocní, což vše značně ulehčilo. Chtěl bych tedy poděkovat celému týmu," okomentoval své pocity Giovinazzi.
Oběma současným pilotům Ferrari vyprší na konci letoška smlouva a je tedy otázkou, jaká bude u Ferrari situace, jelikož Bottas má u Mercedesu pouze roční kontrakt a dá se očekávat značný boj o jeho místo, pokud se Stříbrným šípům bude dařit stejně jako v posledních třech letech. Někteří odborníci spojují s místem u tradiční italské stáje právě Giovinazziho.
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.