Podle Carlose Sainze zatím není možné jednoznačně říci, že se v letošní sezóně po změně technických pravidel sníží počet předjížděcích manévrů. Podle něj tomu může být i opačně a závodění se zlepší - i díky širším pneumatikám či shovívavějším komisařům.
Kvůli širším křídlům, rychlejšímu průjezdu zatáčkami, nižším maximálním rychlostem a zkrácení brzdných zón se mnozí odborníci obávají, že v sezóně 2017 předjížděcích manévrů ubyde.
Sainz o tom ale přesvědčený není: "Jak to můžou vědět? Mě so opravdu nelíbí tolik negativních ohlasů lidí za poslední měsíce. Máme teď příležitost této nové Formule 1, takže uvidíme, jak to půjde. Možná DRS bude mít větší vliv. Možná nám pneumatiky umožní více útočit a předjíždět. Může to být velmi pozitivní."
Podle jezdce Toro Rosso bude nová F1 dobrá a na začátek sezóny se už těší: "Motory už dosáhnout 1000 koní. Budeme mít po delší době více aerodynamického přítlaku. Bude to stejné jako v magických letech, o kterých všichni mluví."
"Dlouho už jsme také neviděli tak široké pneumatiky a Pirelli tvrdí, že nebudou degradovat a my budeme moci útočit. A předjíždění? V letech 2004 a 2005 se na televizi dívaly miliony lidí, a to se tolik nepředjíždělo," vzpomíná 22letý Španěl.
Pozitivní je podle něj rovněž zprávě, že komisaři budou vůči incidentům shovívavější: "Bude více napětí, více předjíždění, protože jsme byli velmi omezeni v tom, co nám komisaři umožňovali - a byli nekonzistentní. Nyní to vypadá tak, že to uvolní a umožní nám bojovat, což je to, co si všichni přejí," dodává Sainz.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.