Kevin Magnussen je jedním z velkých zastánců nových aerodynamických regulací, které by měly ztížit samotné ovládání monopostu, a "znovu" tak vyzdvihnout jezdecké umění každého z šoférů.
"Já jsem ten typ pilota, který se dostává do velkých problémů, jelikož moc na auto tlačím. Prostě mám od přírody tu tendenci. Tyhle nové vozy mi snad budou sedět více díky většímu přítlaku. Takže se na to fakt těším. Bude to zábava. Pokud se totiž naplní naše očekávání, tak se bude jednat o nejrychlejší auta v F1 vůbec. Kdo by se tedy netěšil?," okomentoval své pocity dánský pilot.
Přestože se nedá očekávat, že by nová, robustnější auta zrychlila na rovinkách, kde naopak o něco málo zpomalí, tak jejich rychlost v zatáčkách díky vyššímu přítlaku stoupne. Současné predikce jsou takové, že na okruhu v Barceloně by časy na kolo mohly klesnou zhruba o 3 vteřiny v porovnání s loňským rokem.
"Čerstvá posila Haasu také dodala, že v zimní přípravě musel pořádně zamakat: "V zimě jsem musel pořádně zabrat. Byl to pro mě samý trénink. Nikam jsem ani necestoval, neměl jsem ani žádné volno. Byl jsem doma v Dánsku a dřel se svým fitness trenérem. Je to hlavně pro to, že zatím nevíme, co od jezdců auta vlastně budou vyžadovat, takže tomu dáváme maximum."
Řeč přišla i na nové jezdecké spojení Grosjean - Magnussen, které bude za americkou stáj jezdit v letošní sezóně. Magnussen přiznal, že mu spíše vyhovuje, když může jezdit po boku zkušenějšího pilota.
"Preferuji zkušenější týmové kolegy. Je to dobré jak pro tým, tak i pro mě. Mám totiž po boku někoho, od koho se mohu učit. Loni jsem od Joylona taky něco pobral, ale od Romainu se toho přiučím rozhodně více, jelikož on je extrémně rychlý pilot. Joylon je taky rychlej, ale Romain má navíc spousty zkušeností," zakončil bývalý pilot McLarenu a Renaultu.
Lewis Hamilton přiznal, že si s Ferrari promluvil o strategii v Rakousku, kde dostal stejnou jako Charles Leclerc. Nechce, aby situace dospěla do bodu, kdy by musel ignorovat týmové pokyny.
McLaren si vybudoval výrazný náskok před konkurencí, ale na dalším vývoji monopostu MCL39 nehodlá polevit. Tým dál usiluje o zlepšení výkonu i v probíhající sezóně.
Lewis Hamilton uvedl, že by ho zajímalo, co se stane, pokud Max Verstappen opustí Red Bull. Reagoval tak na rostoucí spekulace o nejisté budoucnosti nizozemského šampiona v týmu.
Fernando Alonso se s nadsázkou vyhnul poskytování rad Maxu Verstappenovi ohledně jeho možného přestupu k Mercedesu. Španělský veterán žertoval, že své názory by sdílel pouze „za obrovskou sumu peněz,“ čímž odlehčil spekulace a ukázal svůj typický smysl pro humor.
Isack Hadjar zůstává plně soustředěný na svůj cíl získat sedačku v Red Bullu, i když Yuki Tsunoda čelí problémům s aktuálním vozem RB21.
Lando Norris reagoval na spekulace o možném přestupu Maxe Verstappena k Mercedesu. Zdůraznil však, že zatím není nic potvrzeno a je třeba se soustředit na současnou sezónu.
Obavy jezdců o ovladatelnost monopostů pro sezonu 2026 vyvolávají otázky, zda jsou oprávněné, nebo předčasné. Vývoj nových vozů je stále v rané fázi, a tak konečné hodnocení přijde až s prvními testy.
Ralf Schumacher rozpoutal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena, když naznačil, že hvězda Red Bullu by mohla zamířit k Mercedesu. Tato tvrzení přidávají další vrstvu nejistoty do už tak napjatého přestupového trhu ve Formuli 1.
Fernando Alonso pochválil nováčka Gabriela Bortoleta z týmu Kick Sauber za jeho první body ve Formuli 1 v Rakousku. Oba se utkali v atraktivním souboji v závěru závodu ve Spielbergu.
Ferrari čelí zásadnímu problému s nastavením světlé výšky monopostu SF-25. Tým proto instruoval oba své jezdce, Lewise Hamiltona i Charlese Leclerca, aby během závodu praktikovali „lift and coast“, tedy zvednutí nohy z plynu a brzdění bez motoru, aby snížili zatížení a pomohli situaci zvládnout.
Před blížící se výjimečnou Velkou cenou Velké Británie se významná část komunity Formule 1 sešla s britským premiérem. Setkání poskytlo příležitost zdůraznit důležitost tohoto prestižního závodu a podpořit dlouhodobý vztah mezi F1 a Spojeným královstvím.
McLaren představuje na Velkou cenu Velké Británie speciální chromové zbarvení „Legacy at Speed“, vytvořenou ve spolupráci s Google Chrome, která spojuje historii týmu s novými fanoušky.