Kevin Magnussen je jedním z velkých zastánců nových aerodynamických regulací, které by měly ztížit samotné ovládání monopostu, a "znovu" tak vyzdvihnout jezdecké umění každého z šoférů.
"Já jsem ten typ pilota, který se dostává do velkých problémů, jelikož moc na auto tlačím. Prostě mám od přírody tu tendenci. Tyhle nové vozy mi snad budou sedět více díky většímu přítlaku. Takže se na to fakt těším. Bude to zábava. Pokud se totiž naplní naše očekávání, tak se bude jednat o nejrychlejší auta v F1 vůbec. Kdo by se tedy netěšil?," okomentoval své pocity dánský pilot.
Přestože se nedá očekávat, že by nová, robustnější auta zrychlila na rovinkách, kde naopak o něco málo zpomalí, tak jejich rychlost v zatáčkách díky vyššímu přítlaku stoupne. Současné predikce jsou takové, že na okruhu v Barceloně by časy na kolo mohly klesnou zhruba o 3 vteřiny v porovnání s loňským rokem.
"Čerstvá posila Haasu také dodala, že v zimní přípravě musel pořádně zamakat: "V zimě jsem musel pořádně zabrat. Byl to pro mě samý trénink. Nikam jsem ani necestoval, neměl jsem ani žádné volno. Byl jsem doma v Dánsku a dřel se svým fitness trenérem. Je to hlavně pro to, že zatím nevíme, co od jezdců auta vlastně budou vyžadovat, takže tomu dáváme maximum."
Řeč přišla i na nové jezdecké spojení Grosjean - Magnussen, které bude za americkou stáj jezdit v letošní sezóně. Magnussen přiznal, že mu spíše vyhovuje, když může jezdit po boku zkušenějšího pilota.
"Preferuji zkušenější týmové kolegy. Je to dobré jak pro tým, tak i pro mě. Mám totiž po boku někoho, od koho se mohu učit. Loni jsem od Joylona taky něco pobral, ale od Romainu se toho přiučím rozhodně více, jelikož on je extrémně rychlý pilot. Joylon je taky rychlej, ale Romain má navíc spousty zkušeností," zakončil bývalý pilot McLarenu a Renaultu.
Lando Norris předvedl v Mexiku výkon, který znovu potvrdil jeho skvělou formu i rostoucí sebevědomí. V náročných podmínkách zvládl závod s chladnou hlavou.
Šéf McLarenu Andrea Stella uvedl, že Oscar Piastri v sobotní kvalifikaci ztrácel v každé zatáčce několik milisekund.
Lewis Hamilton si zajistil silné místo na startu kvalifikace a je připraven k nedělnímu závodu s odhodláním. Brit slibuje agresivní přístup na trati a soustředí se na každý detail, aby využil svůj potenciál.
Max Verstappen po kvalifikaci v Mexiku přiznal zklamání z nedostatku přilnavosti a rovnováhy svého Red Bullu. Tyto problémy mu zabránily držet krok s McLareny a zkomplikovaly jeho boj o titul.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.