Lewis Hamilton letos nastoupí se zcela novým designem své přilby. Vybere si ho z návrhů, které mu zašlou fanoušci.
Trojnásobný mistr světa hájící barvy Mercedes s vybraným návrhem bude závodit v letošní sezóně Formule 1. Fanoušci si musí stáhnout šablonu, a pak svá díla nahrát na Instagram. Vítěz navíc obdrží při osobním setkání repliku Hamiltonovy přilby v plné velikosti i s jeho podpisem.
"Chceš navrhnout design mé závodní helmy pro nadcházející sezónu F1? S vítězem se osobně setkám na jedné z tratí, abych jim předal cenu - repliku přilby v plné velikosti. Hledám omračující nový návrh, který bude rozvíjet má současná témata a který bude obsahovat jablečnou červenou z mých existujících návrhů," uvádí Hamilton.
"Vyberu si design, který podle mě bude nejstylovější, inspirující, ikonicky a oku lahodící. Pro vstup jednoduše nahrajte vaše návrhy na svůj účet na Instagramu s hashtagem #LH44Design. Prosím, pro návrh využijte šablonu přilby," dodává pilot Mercdeseu.
V následující fotogalerii si můžete prohlédnout různé designy přileb, které v minulosti používal:
Podle nových pravidel musí piloti nastupovat se stejným designem přilby po celý rok, mohou se měnit pouze detaily. Výjimku a zcela odlišné barvy si mohou vybrat jednou ročně, zatímco v minulosti je měnili závod od závodu.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.