McLaren prozradil, že jeho nový vůz MP4-32 již prošel všemi nárazovými testy FIA. Konstrukce je hotova, podle závodního ředitele Erica Boulliera zbývá před testy vyrobit dostatek dílů a nabarvit.
McLaren je dalším týmem, který uspěl při povinných nárazových testech Mezinárodní automobilové federace (FIA) - těmi musí před prvními testy projít všechny monoposty. Před ním se tím pochlubily například stáje Haas, Red Bull, Renault či Toro Rosso.
Závodní ředitel Eric Boullier včera prohlásil: "Po množství tvrdé práce bych chtěl poděkovat těm, kteří nám pomohli projít nárazovými testy FIA. Teď ho jdeme nabarvit!"
.@eboullier: "After a lot of hard work, I want to say thanks to those who helped us pass the @fia's crash tests. Now to get it painted...!" pic.twitter.com/qPRJZNHq3O
— McLaren (@McLarenF1) January 25, 2017Poprvé jej veřejnost bude moci spatřit v pátek 24. února, kdy své nové auto odhalí také Ferrari. Před nimi to stihne ještě Mercedes (23. 2.), Force India (22. 2.) i Renault (21. 2.), týden poté už s nimi budou týmy naplno testovat v Barceloně.
U McLarenu se očekává, že dojde ke změně barveného provedení jejich vozu. Spekuluje se o tom, že po jistých náznacích týmu na Twitteru by se po odchodu Rona Dennise mohla opět vrátit oranžová, s kterou nastupoval v minulosti. Nový ředitel Zak Brown se pochlubil tím, že nový návrh již schválil a zaměstnancům také ukázal. Jejich reakce podle něj byla velmi pozitivní.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.
Martin Brundle nastínil, co bude klíčové pro Landa Norrise, má-li v letošní sezóně porazit týmového kolegu Oscara Piastriho. Podle bývalého pilota F1 musí Norris ve zbytku šampionátu potvrdit svou zkušenost, jezdeckou vyzrálost a pravidelně přivážet silné výsledky, pokud si chce udržet pozici jedničky v týmu McLaren.
Navzdory spekulacím o přestupu k Mercedesu Helmut Marko potvrzuje, že Max Verstappen zůstane u Red Bullu i v sezóně 2026. Fanoušci tak mohou počítat s jeho pokračováním v týmu z Milton Keynes.
Mercedes připouští, že pokles výkonnosti v průběhu sezóny může souviset s některými úpravami, které tým provedl na monopostu W16. Podle inženýra Andrewa Shovlina nyní tým důkladně analyzuje, zda se vývoj vozu neubral chybným směrem.
Lewis Hamilton vzbudil pozornost fanoušků tajemným příspěvkem na sociálních sítích, v němž avizuje oznámení na začátek srpna. Zatím není jasné, čeho se novinka týká, spekulace však okamžitě nabraly na obrátkách.
Šéf stáje Williams James Vowles vyjádřil Carlosi Sainzovi omluvu za nepovedený pitstop během Velké ceny Belgie. Incident, který ovlivnil průběh závodu, přiměl vedení týmu k veřejnému přiznání chyby.
Během dešťového přerušení na Velké ceně Belgie si Nico Rosberg připomněl divokou historku z dětství s Lewisem Hamiltonem. Ukázalo se, že jejich rivalita začala ještě dávno předtím, než se střetli jako soupeři na trati.
Média po celém světě reagovala na odloženou Velkou cenu Belgie ve Spa-Francorchamps. Závod, který se nakonec rozjel, však nesplnil očekávání divoké mokré podívané.