Nový pilot Haasu Kevin Magnussen reaguje na nedávnou kritiku Cyrila Abiteboula. Nelíbí se mu, že šéf Renaultu tyto věci probírá na veřejnosti. Balíku Haasu věří a doufá, že francouzský tým letos opět porazí.
Dánský pilot po skončení loňské sezóny odmítl prodloužení svého kontraktu o jeden rok a odešel k americkému týmu. Abiteboul poté uvedl, že byl zklamán Magnussenovou výkonností i chování a že neustále hledal pouze výmluvy.
Kevin nyní dostal možnost se k obviněním vyjádřit: "Podle mě je snadné o někom říct, že se vymlouvá. Já jsem říkal to, co si myslím, dával jsem své názory na některé věci jasně najevo a on s tím byl nespokojený. Je to férové, ale nemůžu mu zabránit v tom, aby se mnou nebyl nespokojený. Jenže se z toho stala veřejná záležitost, což mi je trochu líto."
"Pokud jste s něčím nespokojeni, tak jsem radši, když to zůstane záležitostí mezi tou osobou a vámi, což on neudělal. To by podle mě bylo férové," pokračuje bývalý pilot Renaultu, odkud odešel po neshodách s vedením také šéf závodního týmu Frederic Vasseur.
"Je to věcí minulosti, nemám důvod dál příliš rozebírat problémy, které mají. Pro mě tolik neznamenají. Důležité je, abychom je porazili, a myslím si, že na to máme. Vzhledem k problémům, které mají, jim bude zlepšení trvat dlouho," předpovídá pro Sky Magnussen o formě Renaultu.
"Jak jsem neustále říkal, mají několik velmi dobrých lidí a skvělou partu kluků. Užil jsem si čas s nimi loni a získal mnoho přátel. Je tam velmi málo lidí, s kterými jsem nevycházel."
Menší zdroje jeho nového zaměstnavatele ve srovnání s tovární podporou automobilky mu nevadí: "Viděl jsem, že zdroje nejsou všechno, vůbec ne. Můžete mít spoustu lidí, pokud ale nespolupracují, tak to nic neznamená. Tady se vracíme úplně k jádru závodního týmu, což ukazuje, jak by to opravdu mělo být budováno. Nemůžete jen přidělit lidi k projektu a očekávat, že to bude fungovat. Ten rozdíl je zajímavý."
Haas se podle něj v letošní sezóně může dále zlepšit: "Naši největší výzvou bude dostat ze všeho maximum a řádně to pochopit, protože jsme malým týmem a nemáme zatím dost lidí na to, abychom všechno analyzovali. Proto musíme opravdu tvrdě pracovat dostat z balíku to nejlepší, co máme. Doufám a myslím si, že to bude dobrý balík."
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.