Nový pilot Haasu Kevin Magnussen reaguje na nedávnou kritiku Cyrila Abiteboula. Nelíbí se mu, že šéf Renaultu tyto věci probírá na veřejnosti. Balíku Haasu věří a doufá, že francouzský tým letos opět porazí.
Dánský pilot po skončení loňské sezóny odmítl prodloužení svého kontraktu o jeden rok a odešel k americkému týmu. Abiteboul poté uvedl, že byl zklamán Magnussenovou výkonností i chování a že neustále hledal pouze výmluvy.
Kevin nyní dostal možnost se k obviněním vyjádřit: "Podle mě je snadné o někom říct, že se vymlouvá. Já jsem říkal to, co si myslím, dával jsem své názory na některé věci jasně najevo a on s tím byl nespokojený. Je to férové, ale nemůžu mu zabránit v tom, aby se mnou nebyl nespokojený. Jenže se z toho stala veřejná záležitost, což mi je trochu líto."
"Pokud jste s něčím nespokojeni, tak jsem radši, když to zůstane záležitostí mezi tou osobou a vámi, což on neudělal. To by podle mě bylo férové," pokračuje bývalý pilot Renaultu, odkud odešel po neshodách s vedením také šéf závodního týmu Frederic Vasseur.
"Je to věcí minulosti, nemám důvod dál příliš rozebírat problémy, které mají. Pro mě tolik neznamenají. Důležité je, abychom je porazili, a myslím si, že na to máme. Vzhledem k problémům, které mají, jim bude zlepšení trvat dlouho," předpovídá pro Sky Magnussen o formě Renaultu.
"Jak jsem neustále říkal, mají několik velmi dobrých lidí a skvělou partu kluků. Užil jsem si čas s nimi loni a získal mnoho přátel. Je tam velmi málo lidí, s kterými jsem nevycházel."
Menší zdroje jeho nového zaměstnavatele ve srovnání s tovární podporou automobilky mu nevadí: "Viděl jsem, že zdroje nejsou všechno, vůbec ne. Můžete mít spoustu lidí, pokud ale nespolupracují, tak to nic neznamená. Tady se vracíme úplně k jádru závodního týmu, což ukazuje, jak by to opravdu mělo být budováno. Nemůžete jen přidělit lidi k projektu a očekávat, že to bude fungovat. Ten rozdíl je zajímavý."
Haas se podle něj v letošní sezóně může dále zlepšit: "Naši největší výzvou bude dostat ze všeho maximum a řádně to pochopit, protože jsme malým týmem a nemáme zatím dost lidí na to, abychom všechno analyzovali. Proto musíme opravdu tvrdě pracovat dostat z balíku to nejlepší, co máme. Doufám a myslím si, že to bude dobrý balík."
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.