McLaren naznačil, že letos u něj dojde ke změně zbarvení. Vrátí se ke své původní ikonické oranžové barvě?
Tým do nové éry vstupuje bez Rona Dennise. Nový ředitel Zak Brown nedávno uvedl, že některé věci hodlá dělat odlišně. Zaměstnancům v továrně už vzhled nového vozu ukázal, těm se se zamlouval. "Právě jsme schválili nové zbarvení a myslím, že fanoušci jím budou nadšení, až zjistí, jak vypadá - technicky i vizuálně."
Možný návrat k oranžové alespoň na části auta nastínil svým oznámení data prezentace nového monopostu MP4-32: na Twitteru v grafice použil oranžovou barvu na šedočerném pozadí. Tuto domněnku pro F1news.cz závodní ředitel Eric Boullier odmítl potvrdit, nicméně ji ani nevyvrátil.
Podle zákulisních informací se nicméně chystá poměrně velká změna. S oranžovou tým nastupoval v Can-Am a v F1 v letech 1968 - 1971, párkrát se v ní jejich monopost objevil také v předsezónních testech (1997, 1998 a 2006).
Nový vůz McLaren představí v pátek 24. února, tedy ve stejný den jako Ferrari. Data ostatních prezentací najdete v pravém sloupci na hlavní stránce F1news.cz.
The clock is ticking… and the countdown to our 2017 car launch on Friday February 24th begins. pic.twitter.com/5qNSqfVLtw
— McLaren (@McLarenF1) January 16, 2017Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.