Konstruktér Red Bullu Adrian Newey má o největším kandidátovi na zisk letošního titulu jasno: podle něj opět půjde o Mercedes, přestože došlo k rozsáhlé změně technických pravidel.
Od roku 2014 ovlivňovala pořadí v F1 zejména výkonnost pohonných jednotek. Letos by ale měl být po úpravách pravidel opět kladen velký důraz na aerodynamiku, což je silnou stránkou Neweyho vozů. Red Bull se domníval, že i loni byl v této oblasti nejlepší, s motorem Renault však Mercedesy dokázal porazit pouze ve dvou závodech, zbylých 19 ovládly Stříbrné šípy.
Na otázku, zda německý tým bude po zisku tří titulů v řadě za sebou i letos favoritem, Newey pro Sky odpovídá: "Žel ano. Mají dobrý tým a skvělý motor, jsou konzistentní, takže proč by neměli?"
Red Bull však nehodlá jen přihlížet někde zezadu: "My můžeme pouze během zimy pracovat, snažit se odvést co nejlepší práci ve výkladu nových pravidel, a pak uvidíme, jak na tom budeme."
Newey ale nevylučuje případná překvapení: "Může jít o zcela nečekaný tým, který tyto výzvy vycházející z pravidel vyřeší novým způsobem a dostane se dopředu, tak jako se to stalo v roce 2009, kdy jsme Brawn a my najednou poskočili dopředu."
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.