V dalším ze série rychlých rozhovorů pro oficiální webové stránky Formule 1 se objevil dvojnásobný mistr světa Fernando Alonso. A leccos na sebe prozradil.
Kdyby sis měl vybrat jen jedno jídlo, které bys musel jist do konce života, co by sis zvolil?Pizza.
A jaký druh pizzy?Samozřejmě že margheritu. To je něco pro Sebastiana (Vettela)! (smích). Mám ji rád se španělskou šunkou.
Kdyby sis měl vybrat jen jedno místo, kde bys chtěl trávit dovolenou, kam bys jel?Maledivy.
Kdyby sis měl vybrat jen jednu trať, na které bys musel závodit do konce života?Suzuka.
Kdyby sis měl vybrat jen jedno cestovní auto, ve kterém bys musel do konce života jezdit?McLaren P1.
A závodní auto?McLaren MP4/4 (monopost z roku 1988).
Kdyby sis měl vybrat pouze jednu počítačovou hru, kterou bys musel hrát do konce života?Mám rád fotbal, takže FIFA.
Kdyby sis měl vybrat pouze jednu barvu, kterou bys musel nosit do konce života?Černá.
Kdyby sis měl vybrat pouze jeden sport, který bys musel do konce života hrát?Basketbal.
Pokud by sis měl vybrat jen jednu píseň, kterou bys musel do konce života poslouchat?"Have a nice day" od Bon Jovi.
Kdyby sis měl vybrat jen jeden nápoj, který bys musel do konce života pít?Jablečný džus.
Kdyby sis měl vybrat jen jednu knihu, kterou bys musel do konce života číst?OPEN Otevřená zpověď od Andreho Agassiho.
Kdyby sis měl vybrat je jedno město, ve kterém bys musel žít?Oviedo, mé rodné město.
Kdyby sis měl vybrat jen jeden film, na který by ses musel do konce života dívat?Nějaká komedie.
Kdyby sis měl vybrat jen jednu osobu, se kterou bys musel žít?Dělám na tom.Kdyby sis měl vybrat jednoho kolegu, se kterým bys musel jezdit v týmu?Znovu bych si zajezdil s Giancarlem Fisichellou.
Kdyby sis měl vybrat jen jeden druh ovoce, který bys musel do konce života jíst?Banán.
A zelenina?Cuketa.
Kdyby sis měl vybrat pouze jeden dopravní prostředek, kterým bys musel do konce života cestovat?Vlak. Rád jezdím vlakem, když můžu, tak jím jedu.
Kdyby sis měl vybrat jen jeden přístroj, který bys musel do konce života používat?iPhone.
Kdyby sis měl vybrat jen jednu zatáčku, kterou bys musel do konce života projíždět?Eau Rouge.
Kolik bys chtěl, aby ti bylo do konce života?23 nebo 24. Pak to jde všechno z kopce.
Kdyby sis mohl vybrat jednu éru F1, ve které bys jezdil?Devadesátá léta.
Kdybys mohl sbírat jednu věc, co by to bylo?Kdybych měl něco sbírat, tak by to byly asi hodinky.
Kdyby sis mohl vybrat jen jednu sladkost, kterou bys mohl do konce života mlsat?Lízátka.
Kdyby sis mohl uchovat jen jednu vzpomínku z tvé závodní kariéry, která by to byla?Brazílie 2006, když jsem podruhé získal titul.
Kdyby sis mohl vybrat jen jednu motorsportovou sérii, kterou bys musel sledovat?MotoGP, fakt se mi to líbí.
Kdyby sis měl vybrat jen jednu osobu, se kterou bys mohl jít na rande?Tady musím být opatrný, jinak toho budou plné španělské noviny. Ale asi s Charlize Theronovou.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.