Vztah mezi Ricciardem a Verstappenem je pro mnohé až překvapivě kamarádský. Proto se oba jezdci stávají často terčem otázek ohledně případného vývoje jejich přátelství v případě, že by mezi nimi probíhal například souboj o titul.
"Budu realistický, takže pokud se stane, že v příštím roce budeme s Maxem bojovat o titul, tak pro nás bude naprosto přirozené, že mezi námi bude větší rivalita. Člověk bude více pod tlakem, ale pokud mám být upřímný, tak si myslím, že vždy jezdím s respektem a pokud mě bude férově porážet, tak přestože nerad prohrávám, vždycky řeknu, že si to prostě zaslouží.
Nevidím žádný důvod k nějakému většímu napětí. V Malajsii jsme se dostali do souboje o vítězství a já si myslím, že jsme to oba zvládli skvěle. Byl to tvrdý, ale čestný souboj.
Jediné, co by to mohlo změnit, jsou nějaké vnější vlivy, které by nás mohly proti sobě poštvat. S Maxem ale trávím čas rád a těším se s ním na novou sezónu a snad zažijeme nějaké společné souboje. Myslím si, že tým je z toho nadšený," řekl Ricciardo pro ESPN.
Na otázku, co nového se od Maxe v onom závodě v Malajsii naučil, Ricciardo odpověděl: "Viděli jsme, že dokáže jezdit velmi tvrdě a někdy je to opravdu na hraně, ale když už se pohybuje někde u limitu, tak je férový a hraje čistě. Tenkrát jsme se s tím poprali velmi dobře. Je sice mladý, ale co se týče závodění, je velmi vyspělý. Už se v tomto sportu pohybuje nějaký ten pátek. A přestože se zdá, že na něj teprve před pár týdny přišla puberta, tak je velmi chytrý."
Max při některých závodech ukázal, že svému týmovému kolegovi dokáže směle konkurovat. Za což ho Ricciardo chválí.
"V některých závodech jsme našli příčiny například v přehřívání pneumatik nebo i jiných technických závadách. To mi vždycky bude na závodění vadit. Prostě někdy vás auto zklame a vy to musíte přijmout, nic jiného se dělat nedá. Pak s ním vyjedete znovu a bude se chovat jinak, je to prostě složité a těžko se na to hledají odpovědi.
Max ale jezdil celý rok výborně. Je docela agresivní, ale i přesto dokázal v některých závodech úplně nezničit gumy. Pro tohle má velký cit a ukázal, že to zvládá lépe než jsem předpokládal," zakončil australský pilot.
Max Verstappen vynechává mediální den před Velkou cenou Miami, jeho soukromý letoun vyrazil z Francie do USA teprve před několika hodinami. Okamžitě se tak rozšířily spekulace, že nizozemský šampion a jeho partnerka Kelly Piquet možná právě přivítali na svět svého prvního potomka.
Po krátké pauze a nabírání sil po náročné trojici závodů je tu další adrenalinová jízda – Formule 1 se o víkendu vrací na scénu Velkou cenou Miami, kde se očekává další dramatické dějství sezóny 2025.
Racing Bulls představil pro Velkou cenu Miami jednorázové růžovo-bílé zbarvení monopostů inspirované novou příchutí Red Bull Summer Edition. Své zbarvení představil i Sauber.
Ferrari představilo pro Velkou cenu Miami speciální lakování. Zatímco někteří oceňují moderní prvky značky HP, jiní kritizují design jako nevyvážený a chaotický.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.