Vztah mezi Ricciardem a Verstappenem je pro mnohé až překvapivě kamarádský. Proto se oba jezdci stávají často terčem otázek ohledně případného vývoje jejich přátelství v případě, že by mezi nimi probíhal například souboj o titul.
"Budu realistický, takže pokud se stane, že v příštím roce budeme s Maxem bojovat o titul, tak pro nás bude naprosto přirozené, že mezi námi bude větší rivalita. Člověk bude více pod tlakem, ale pokud mám být upřímný, tak si myslím, že vždy jezdím s respektem a pokud mě bude férově porážet, tak přestože nerad prohrávám, vždycky řeknu, že si to prostě zaslouží.
Nevidím žádný důvod k nějakému většímu napětí. V Malajsii jsme se dostali do souboje o vítězství a já si myslím, že jsme to oba zvládli skvěle. Byl to tvrdý, ale čestný souboj.
Jediné, co by to mohlo změnit, jsou nějaké vnější vlivy, které by nás mohly proti sobě poštvat. S Maxem ale trávím čas rád a těším se s ním na novou sezónu a snad zažijeme nějaké společné souboje. Myslím si, že tým je z toho nadšený," řekl Ricciardo pro ESPN.
Na otázku, co nového se od Maxe v onom závodě v Malajsii naučil, Ricciardo odpověděl: "Viděli jsme, že dokáže jezdit velmi tvrdě a někdy je to opravdu na hraně, ale když už se pohybuje někde u limitu, tak je férový a hraje čistě. Tenkrát jsme se s tím poprali velmi dobře. Je sice mladý, ale co se týče závodění, je velmi vyspělý. Už se v tomto sportu pohybuje nějaký ten pátek. A přestože se zdá, že na něj teprve před pár týdny přišla puberta, tak je velmi chytrý."
Max při některých závodech ukázal, že svému týmovému kolegovi dokáže směle konkurovat. Za což ho Ricciardo chválí.
"V některých závodech jsme našli příčiny například v přehřívání pneumatik nebo i jiných technických závadách. To mi vždycky bude na závodění vadit. Prostě někdy vás auto zklame a vy to musíte přijmout, nic jiného se dělat nedá. Pak s ním vyjedete znovu a bude se chovat jinak, je to prostě složité a těžko se na to hledají odpovědi.
Max ale jezdil celý rok výborně. Je docela agresivní, ale i přesto dokázal v některých závodech úplně nezničit gumy. Pro tohle má velký cit a ukázal, že to zvládá lépe než jsem předpokládal," zakončil australský pilot.
McLaren oznámil, že tým ponese od následující sezony název McLaren Mastercard F1 Team, čímž Mastercard posiluje své partnerství a angažovanost v týmu. Nové partnerství přináší nejen finanční podporu, ale i příležitosti pro technologické inovace a fanouškovské projekty.
Sergio Pérez po bolestném konci v Red Bullu našel novou motivaci a v roce 2026 se vrátí do Formule 1 jako jezdec nováčka Cadillac. Zkušený Mexičan tak dostane šanci na restart kariéry i podíl na budování ambiciózního projektu od základů.
Sergio Pérez po těžkém konci u Red Bullu strávil letošní rok pauzou, aby si odpočinul a zhodnotil svou kariéru, než se vrátí do F1 s Cadillacem. Mexický pilot je přesvědčen, že díky tréninku a plánovanému testování bude připraven podávat výkony od prvního závodu sezony 2026.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.