Loňská sezóna pro španělského mladíka nebyla vůbec jednoduchá. Před svou domácí grand prix se totiž musel srovnávat s faktem, že jeho mladší týmový kolega Verstappen povýšil z juniorky Red Bullu do hlavní stáje, kde navíc hned při GP Španělska dokázal získat své první vítězství
Po odchodu Nika Rosberga byl Sainz chvíli spojován i s druhou sedačkou u Mercedesu, ale tyto spekulace se nakonec s největší pravděpodobností nepotvrdí. Španěl tak již třetím rokem bude jezdit za italské Toro Rosso a z toho, co řekl na podzim to vypadá, že rodině rakouského energetického nápoje chce dát poslední šanci. Pokud by si letos nezajistil Ricciardovu či Verstappenovu sedačku, tak je prý připraven kývnout i na jinou, lepší nabídku.
"Byla to pro mě dobrá sezóna. Všechno šlo docela dobře a byl to pro mě velmi důležitý rok, co se týče mé sportovní kariéry. Hodně toho dlužím Fernandovi. Byl mým mentorem již od 15 let. Hodně mi pomohl, bez něj bych se asi takhle daleko nedostal," řekl pilot ve španělské talk show El Hormiguero, která běží na stanici Antena 3.
Moderátor Pablo Motos se také zeptal na nehodu, kterou si protrpěl při letošním Dakaru jeho otec. Carlos junior odpověděl, že pro něj byla velká úleva, když se dozvěděl, že se jeho otci nic nestalo.
Posledním tématem, na které přišla řeč, byla fyzická příprava na novou sezónu. Toto téma je hodně diskutované a sociální sítě jsou zaplavovány fotkami jezdců z posiloven. Nová širší auta by totiž měla být velmi náročná na ovládání, a je tak třeba nabrat dostatek síly.
"Na Nový rok jsem tolik neslavil, musel jsem být připraven. Takové oběti ale čas od času musíte udělat," řekl se smíchem ve tváři španělský pilot.
Sezóna Formule 1 v roce 2025 slibuje být jednou z nejzajímavějších a nejdiskutovanějších v posledních letech. Britská média se zaměřují na několik klíčových témat, která budou formovat nadcházející ročník.
Johnny Herbert tvrdí, že by bylo logické, kdyby Max Verstappen zvažoval návrat ke spolupráci s Adrianem Neweym a Hondou v týmu Aston Martin.
Flavio Briatore, výkonný poradce týmu Alpine, v dokumentu Drive to Survive bez servítek vyjádřil svůj názor na Estebana Ocona. Bývalý šéf Renaultu nešetřil kritikou a jasně dal najevo, co si o budoucím jezdci Haasu pro sezonu 2025 skutečně myslí.
Max Verstappen v posledních dnech varuje své fanoušky na možné technické problémy v úvodu sezóny, což se odráží v opatrných vyjádřeních z tábora Red Bullu. I přesto však Bernie Ecclestone věří, že titul i letos skončí v rukou holandského pilota.
Během zimní přestávky FIA informovala týmy Formule 1 o revizi technické směrnice, která se zaměřuje na testování pružnosti předních křídel.
Během sezóny 2024 F1 byl McLaren často předmětem pozornosti producentů Drive to Survive. Ačkoliv se v Wokingu nemuselo nutně jednat o přímý konflikt, objevila se tam kontroverze, která vzbudila pozornost.
Strategická inženýrka Red Bullu Hannah Schmitz využívá svou pozici k motivaci žen v motorsportu. Jako jedna z nejvýraznějších žen v paddocku ukazuje, že F1 není jen mužská záležitost. Svým působením otevírá dveře talentovaným a odhodlaným bez ohledu na pohlaví.
Na začátku roku 2024 učinil Lewis Hamilton krok, který otřásl světem Formule 1, když oznámil, že přechází do Ferrari, čímž pravděpodobně přepsal historii přestupů v této disciplíně. Dost o tom vypovídá i nová série o F1 na službě Netflix.
Max Verstappen přiznal, že Red Bull letos není favoritem na vítězství v Austrálii, protože konkurence, jako McLaren, Ferrari a Mercedes, se výrazně zlepšila.
Max Verstappen považuje McLaren za hlavního favorita na titul v nadcházející sezóně, přičemž Red Bull má ještě co zlepšovat. I když Verstappen nečeká vítězství v Melbourne, věří v postupné zlepšení v průběhu sezóny.
Sezona formule 1 ještě ani nezačala a už to v paddocku vře. Ferrari představilo svůj nový monopost, ale Red Bull má vážné pochybnosti o jeho regulérnosti. Spory se vyostřují a do Maranella míří inspektoři, kteří mají prověřit, zda italský tým neporušil pravidla. Do centra dění se tak dostává i Lewis Hamilton, který se chystá na svou premiéru v červených barvách.
Bylo potvrzeno, že tým Cadillac F1 získal konečné schválení pro vstup do šampionátu. Tento nový tým, podporovaný společnostmi TWG Motorsports a General Motors (GM), se tak připojí na startovní rošt jako 11. tým Formule 1 v roce 2026.