Loňská sezóna pro španělského mladíka nebyla vůbec jednoduchá. Před svou domácí grand prix se totiž musel srovnávat s faktem, že jeho mladší týmový kolega Verstappen povýšil z juniorky Red Bullu do hlavní stáje, kde navíc hned při GP Španělska dokázal získat své první vítězství
Po odchodu Nika Rosberga byl Sainz chvíli spojován i s druhou sedačkou u Mercedesu, ale tyto spekulace se nakonec s největší pravděpodobností nepotvrdí. Španěl tak již třetím rokem bude jezdit za italské Toro Rosso a z toho, co řekl na podzim to vypadá, že rodině rakouského energetického nápoje chce dát poslední šanci. Pokud by si letos nezajistil Ricciardovu či Verstappenovu sedačku, tak je prý připraven kývnout i na jinou, lepší nabídku.
"Byla to pro mě dobrá sezóna. Všechno šlo docela dobře a byl to pro mě velmi důležitý rok, co se týče mé sportovní kariéry. Hodně toho dlužím Fernandovi. Byl mým mentorem již od 15 let. Hodně mi pomohl, bez něj bych se asi takhle daleko nedostal," řekl pilot ve španělské talk show El Hormiguero, která běží na stanici Antena 3.
Moderátor Pablo Motos se také zeptal na nehodu, kterou si protrpěl při letošním Dakaru jeho otec. Carlos junior odpověděl, že pro něj byla velká úleva, když se dozvěděl, že se jeho otci nic nestalo.
Posledním tématem, na které přišla řeč, byla fyzická příprava na novou sezónu. Toto téma je hodně diskutované a sociální sítě jsou zaplavovány fotkami jezdců z posiloven. Nová širší auta by totiž měla být velmi náročná na ovládání, a je tak třeba nabrat dostatek síly.
"Na Nový rok jsem tolik neslavil, musel jsem být připraven. Takové oběti ale čas od času musíte udělat," řekl se smíchem ve tváři španělský pilot.
Oscar Piastri momentálně vede průběžné pořadí šampionátu F1, avšak sám nevěří, že by některý z jezdců byl skutečným kandidátem na titul mistra světa.
Isack Hadjar je vážným kandidátem na nahrazení Yukiho Tsunody v Red Bullu, což by pro něj mohlo být životní šancí i obrovským testem. Tento krok může odstartovat jeho hvězdnou kariéru, nebo ji naopak brzy ukončit.
Toto Wolff představil tříletý vývojový plán pro Kimiho Antonelliho, čímž potvrdil, že Mercedes s mladým Italem počítá dlouhodobě. Podle Wolffa je klíčové, aby Antonelli dostal čas na zrání a přípravu, než vstoupí do světa Formule 1.
Šéf Ferrari Fred Vasseur uvedl, že tým pravděpodobně přiveze na Velkou cenu Rakouska novinky pro monopost SF-25. Úpravy by měly pomoci zvýšit konkurenceschopnost na Red Bull Ringu.
Liam Lawson zažil nepříjemný začátek sezony, když po pouhých dvou závodech přišel o místo v hlavním týmu Red Bull. Tento nečekaný krok jasně ukázal, jak rychle se mohou měnit plány ve vysoce konkurenčním prostředí Formule 1. Novozélanďan reagoval na tvrzení Red Bullu.
Toto Wolff uvedl, že Mercedes má stanovený časový plán pro podpis nové smlouvy s Georgem Russellem. Naznačuje tím, že tým chce mít o budoucnosti britského jezdce jasno co nejdříve.
Spekulace o budoucnosti šéfa Ferrari Frederica Vasseura sílí, ale podle Ralfa Schumachera za problémy týmu nestojí on. Bývalý pilot F1 naznačuje, že příčinu stagnace je třeba hledat jinde.
George Russell naznačil, že Hamiltonovy potíže ve Ferrari mohou souviset s odlišnou týmovou dynamikou oproti Mercedesu. Podle něj nejde jen o adaptaci, ale o hlubší rozdíly v prostředí.
Jenson Button ocenil Landa Norrise za psychickou odolnost po kolizi s týmovým kolegou Oscarem Piastrim. Podle něj Norris ukázal vyspělost tím, jak situaci zvládl.
Po premiéře filmu „F1“ v New Yorku zamířil Brad Pitt do Austinu, kde údajně absolvoval svůj první oficiální test s monopostem Formule 1 na okruhu COTA.
Lewis Hamilton zatím ve Ferrari během sezony 2025 nenaplňuje očekávání. Bez mimořádně konkurenceschopného vozu se mu nedaří držet krok s nejlepšími a na pódium se dosud nedostal. Podle odborníků začíná být navíc jeho věk nevýhodou.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc si na trati ve Fioranu vyzkoušeli nový supervůz Ferrari F80, který oba ohodnotili jako nejrychlejší a nejpříjemnější auto, jaké kdy řídili.