Ferrari pracuje velmi usilovně na tom, aby v sezóně 2017 po delší době konečně uspělo a získalo mistrovský titul. Podle prezidenta Sergia Marchionneho měli zaměstnanci závodního týmu dovolenou pouze dva dny.
"Kluci neúnavně pracují. Během vánoc měli pouze dva dny volna. Vypadá to, že to jde s autem dobře, motor běží na stolici skvěle," komentuje Marchionne situaci v Maranellu před velkými technickými změnami, k nimž dojde v letošní sezóně Formule 1.
"Není ale čas na to se tím nechat ukolébat. Jak moc jsme úspěšní, to uvidíme, až se dostaneme na trať. Nyní odvádějí ohromně moc práce - na motoru, aerodynamice a nových pravidlech," pokračuje Corriere dello Sport prezident Ferrari, který přiznává, že loni neměl klást týmu za cíl vítězství a titul.
Překvapilo jej, jak moc je F1 náročným sportem: "Víte, co bylo mou chybou? Zasáhl jsem do týmu příliš pozdě, ale udělal jsem to z úcty. Nechal jsem je pracovat. Pokud bych zasáhl dříve, v roce 2015, pak by se minulý rok zřejmě ubíral jiným směrem. Ale kdo ví."
Nesouhlasí také s poznámkou, že při jejich stahování náskoku bude záležet i na Mercedesu: "Bylo by špatné takto smýšlet. Není to jejich chyba, že odvádějí skvělou práci. Možná to není příjemné, pravdou ale je, že jsou dobří. Ne, záleží to na nás, proto se musíme soustředit na to, co máme, abychom je porazili."
Novináři se jej dotázali také na snímek z Twitteru, na němž Nico Rosberg tankuje sportovní vůz Ferrari: "Neznám žádného pilota F1, který by nechtěl jezdit s Ferrari."
Svůj nový monopost hodlají představit ve Fioranu 24. února 2017 (po Renaultu, Force Indii a Mercedesu). Marchionne na téma svých nejbližších plánů v závěru zavtipkoval slovy: "Opravdu všeho nechávám, protože chci být novinářem."
Güenther Steiner se ostře vyjádřil k veřejným komentářům prezidenta Ferrari Johna Elkanna ohledně jezdců týmu.
Yuki Tsunoda si z Interlagosu odnesl tvrdou lekci poté, co jeho kolize s Lansem Strollem vedla k dvěma desetisekundovým trestům.
Sezona 2025 vstupuje do finále a napětí v McLarenu nikdy nebylo vyšší. Oscar Piastri prochází obtížným obdobím a musí se pokusit zvrátit vývoj proti svému týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Lando Norris vede před Oscarem Piastrim o 24 bodů, ale Andrea Stella odmítá řeči o tom, že by měl titul jistý. Podle něj jsou podobné úvahy jen akademické a nic nemění na pokračujícím boji o prvenství.
Šéf týmu Audi ve Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že jeho jezdci si pomalu zvykají na nové podmínky pro sezonu 2026 a začínají je objevovat z nové perspektivy.
Helmut Marko připustil, že tým čelí výzvám, které mohou ovlivnit šance Maxe Verstappena v závěru sezony. Podle něj se některé problémy začaly objevovat po závodě v Imole.
Člen týmu Racing Bulls byl během Velké ceny Brazílie zachycen, jak povzbuzuje fanoušky k bučení na Landa Norrise.
Cadillac se tento týden konečně představuje na závodní dráze, když Sergio Pérez usedá do dva roky starého Ferrari na okruhu v Imole.
Audi odhalilo koncept R26, který naznačuje podobu jejich vozu pro vstup do Formule 1 v roce 2026. Značka zároveň stanovila pětiletý cíl.
Sergio Pérez hovoří o svých očekáváních a plánech s novým týmem Cadillac, přičemž sdílel svůj pohled na nadcházející sezónu a výzvy, které ho čekají.
Red Bull opět upoutal pozornost na Velké ceně São Paula, když Max Verstappen nastoupil do závodu s novou pohonnou jednotkou a dokázal se výrazně posunout vpřed. McLaren nyní zvažuje, jak takové změny mohou ovlivnit dodržování pravidel F1 ohledně rozpočtového stropu
Prezident Ferrari John Elkann v pondělí vydal prohlášení, které vyvolalo celosvětovou pozornost. Jeho slova naznačila nespokojenost s výkonem týmu a vyvolala spekulace o možných změnách uvnitř stáje.