Šéf Red Bullu Christian Horner věří, že pokud se Renaultu podaří udělat během letošní zimy podobný pokrok jako minulý rok, pak budou moci bojovat s Mercedesem o titul.
Po loňském zlepšení mnozí považují před sezónou 2017 plnou technických změn za hlavního soupeře Mercedesu. Horner je v posuzování své role ale opatrný, hodně podle něj bude záležet na tom, jak se Renaultu povede jejich nová pohonná jednotka.
"Pracují velmi tvrdě. Pokud by během této zimy dokázali dosáhnout takového zisku jako tu minulou, tak by díky stabilitě pravidel mohlo začít docházet k vyrovnávání výkonu," soudí šéf Red Bullu.
"A vzhledem k tomu, že šasi bude snad hrát v balíku větší roli, tak by se to mohlo trochu vyrovnat. Ale je to všechno hypotetické, protože nevíte, co všichni mají. My se teď můžeme jen soustředit na to, abychom odvedli co nejlepší práci, a o ostatní se starat, až je uvidíme v Melbourne," pokračuje.
Pokroky Red Bullu jsou pro Hornera povzbuzením. Loňský ročník nezačali nejlépe, v Austrálii skončili v kvalifikaci za vozy Toro Rosso, ale v šampionátu nakonec dokázali porazit i Ferrari a skončit druzí.
"Do sezóny jsme vstupovali s velmi nízkými očekáváními, skončit v první pětici konstruktérů se zdálo být výzvou. Dotáhnout to tedy na druhou příčku v šampionátu konstruktérů, na třetí mezi jezdci, vyhrát dvě velké ceny, získat pole position v Monte Carlu, 16 pódií a s Ricciardem dokončit všechna závodní kola sezóny se 100% spolehlivostí, to byl za 12 měsíců obrovský pokrok!," pochlubil se již dříve Horner.
Sezóna Formule 1 v roce 2025 slibuje být jednou z nejzajímavějších a nejdiskutovanějších v posledních letech. Britská média se zaměřují na několik klíčových témat, která budou formovat nadcházející ročník.
Johnny Herbert tvrdí, že by bylo logické, kdyby Max Verstappen zvažoval návrat ke spolupráci s Adrianem Neweym a Hondou v týmu Aston Martin.
Flavio Briatore, výkonný poradce týmu Alpine, v dokumentu Drive to Survive bez servítek vyjádřil svůj názor na Estebana Ocona. Bývalý šéf Renaultu nešetřil kritikou a jasně dal najevo, co si o budoucím jezdci Haasu pro sezonu 2025 skutečně myslí.
Max Verstappen v posledních dnech varuje své fanoušky na možné technické problémy v úvodu sezóny, což se odráží v opatrných vyjádřeních z tábora Red Bullu. I přesto však Bernie Ecclestone věří, že titul i letos skončí v rukou holandského pilota.
Během zimní přestávky FIA informovala týmy Formule 1 o revizi technické směrnice, která se zaměřuje na testování pružnosti předních křídel.
Během sezóny 2024 F1 byl McLaren často předmětem pozornosti producentů Drive to Survive. Ačkoliv se v Wokingu nemuselo nutně jednat o přímý konflikt, objevila se tam kontroverze, která vzbudila pozornost.
Strategická inženýrka Red Bullu Hannah Schmitz využívá svou pozici k motivaci žen v motorsportu. Jako jedna z nejvýraznějších žen v paddocku ukazuje, že F1 není jen mužská záležitost. Svým působením otevírá dveře talentovaným a odhodlaným bez ohledu na pohlaví.
Na začátku roku 2024 učinil Lewis Hamilton krok, který otřásl světem Formule 1, když oznámil, že přechází do Ferrari, čímž pravděpodobně přepsal historii přestupů v této disciplíně. Dost o tom vypovídá i nová série o F1 na službě Netflix.
Max Verstappen přiznal, že Red Bull letos není favoritem na vítězství v Austrálii, protože konkurence, jako McLaren, Ferrari a Mercedes, se výrazně zlepšila.
Max Verstappen považuje McLaren za hlavního favorita na titul v nadcházející sezóně, přičemž Red Bull má ještě co zlepšovat. I když Verstappen nečeká vítězství v Melbourne, věří v postupné zlepšení v průběhu sezóny.
Sezona formule 1 ještě ani nezačala a už to v paddocku vře. Ferrari představilo svůj nový monopost, ale Red Bull má vážné pochybnosti o jeho regulérnosti. Spory se vyostřují a do Maranella míří inspektoři, kteří mají prověřit, zda italský tým neporušil pravidla. Do centra dění se tak dostává i Lewis Hamilton, který se chystá na svou premiéru v červených barvách.
Bylo potvrzeno, že tým Cadillac F1 získal konečné schválení pro vstup do šampionátu. Tento nový tým, podporovaný společnostmi TWG Motorsports a General Motors (GM), se tak připojí na startovní rošt jako 11. tým Formule 1 v roce 2026.