Šéf Red Bullu Christian Horner věří, že pokud se Renaultu podaří udělat během letošní zimy podobný pokrok jako minulý rok, pak budou moci bojovat s Mercedesem o titul.
Po loňském zlepšení mnozí považují před sezónou 2017 plnou technických změn za hlavního soupeře Mercedesu. Horner je v posuzování své role ale opatrný, hodně podle něj bude záležet na tom, jak se Renaultu povede jejich nová pohonná jednotka.
"Pracují velmi tvrdě. Pokud by během této zimy dokázali dosáhnout takového zisku jako tu minulou, tak by díky stabilitě pravidel mohlo začít docházet k vyrovnávání výkonu," soudí šéf Red Bullu.
"A vzhledem k tomu, že šasi bude snad hrát v balíku větší roli, tak by se to mohlo trochu vyrovnat. Ale je to všechno hypotetické, protože nevíte, co všichni mají. My se teď můžeme jen soustředit na to, abychom odvedli co nejlepší práci, a o ostatní se starat, až je uvidíme v Melbourne," pokračuje.
Pokroky Red Bullu jsou pro Hornera povzbuzením. Loňský ročník nezačali nejlépe, v Austrálii skončili v kvalifikaci za vozy Toro Rosso, ale v šampionátu nakonec dokázali porazit i Ferrari a skončit druzí.
"Do sezóny jsme vstupovali s velmi nízkými očekáváními, skončit v první pětici konstruktérů se zdálo být výzvou. Dotáhnout to tedy na druhou příčku v šampionátu konstruktérů, na třetí mezi jezdci, vyhrát dvě velké ceny, získat pole position v Monte Carlu, 16 pódií a s Ricciardem dokončit všechna závodní kola sezóny se 100% spolehlivostí, to byl za 12 měsíců obrovský pokrok!," pochlubil se již dříve Horner.
McLaren oznámil, že tým ponese od následující sezony název McLaren Mastercard F1 Team, čímž Mastercard posiluje své partnerství a angažovanost v týmu. Nové partnerství přináší nejen finanční podporu, ale i příležitosti pro technologické inovace a fanouškovské projekty.
Sergio Pérez po bolestném konci v Red Bullu našel novou motivaci a v roce 2026 se vrátí do Formule 1 jako jezdec nováčka Cadillac. Zkušený Mexičan tak dostane šanci na restart kariéry i podíl na budování ambiciózního projektu od základů.
Sergio Pérez po těžkém konci u Red Bullu strávil letošní rok pauzou, aby si odpočinul a zhodnotil svou kariéru, než se vrátí do F1 s Cadillacem. Mexický pilot je přesvědčen, že díky tréninku a plánovanému testování bude připraven podávat výkony od prvního závodu sezony 2026.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.