Bernie Ecclestone by byl rád, kdyby se Mick Schumacher v budoucnosti dostal do Formule 1, přestože syn slavného mistra světa nikam nechvátá.
Sedmnáctiletý syn slavného šampiona Michaela Schumachera, který se žel stále zotavuje ze svého zranění na lyžích, bude v sezóně 2017 závodit v evropském šampionátu F3 poté, co loni skončil druhý v německé i italské sérii F4. Podobný postup v minulosti volil i jeho otec, Ayrton Senna, Sebastian Vettel či Lewis Hamilton.
"Formule 3 pro mě bude ideálním krokem. Naprosto se nemůžu dočkat, až nový rok začne," uvedl německý mladík, o jehož kariéru se stará Sabine Kehmová, s níž spolupracovat i Michael. Výhodou je, že tak není vázán na žádný tým, jak tomu bývá v případě různých juniorských programů - po sezóně tedy bude moci nezávisle vyjednávat, s kýmkoliv si bude přát.
Ecclestone, jenž zažil úspěšnou éru jeho otce, by si přál, aby se Mick do královské třídy motorsportu dostal: "Pokud by byl jen tak dobrý, jako byl jeho otec, tak proč ne? Bylo by to pro Formuli 1 dobré, kdyby se v ní jméno Schumacher objevilo znovu," uvádí šéf F1 pro Sport Bild.
V současné době není před F1 nutností závodit ještě v GP2, která je dosti drahou sérií, navíc z ní do nejvyššího patra letos nepostoupil nikdo - ani její šampion. Sám Mick ale nechce nikam spěchat: "Nesnažím se nikam chvátat a nechci rychle získávat výsledky. Chci na sobě pořád pracovat. Závodění je velmi komplexním sportem. Je to samozřejmě náročné, ale také naprosto fascinující."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.