Bernie Ecclestone by byl rád, kdyby se Mick Schumacher v budoucnosti dostal do Formule 1, přestože syn slavného mistra světa nikam nechvátá.
Sedmnáctiletý syn slavného šampiona Michaela Schumachera, který se žel stále zotavuje ze svého zranění na lyžích, bude v sezóně 2017 závodit v evropském šampionátu F3 poté, co loni skončil druhý v německé i italské sérii F4. Podobný postup v minulosti volil i jeho otec, Ayrton Senna, Sebastian Vettel či Lewis Hamilton.
"Formule 3 pro mě bude ideálním krokem. Naprosto se nemůžu dočkat, až nový rok začne," uvedl německý mladík, o jehož kariéru se stará Sabine Kehmová, s níž spolupracovat i Michael. Výhodou je, že tak není vázán na žádný tým, jak tomu bývá v případě různých juniorských programů - po sezóně tedy bude moci nezávisle vyjednávat, s kýmkoliv si bude přát.
Ecclestone, jenž zažil úspěšnou éru jeho otce, by si přál, aby se Mick do královské třídy motorsportu dostal: "Pokud by byl jen tak dobrý, jako byl jeho otec, tak proč ne? Bylo by to pro Formuli 1 dobré, kdyby se v ní jméno Schumacher objevilo znovu," uvádí šéf F1 pro Sport Bild.
V současné době není před F1 nutností závodit ještě v GP2, která je dosti drahou sérií, navíc z ní do nejvyššího patra letos nepostoupil nikdo - ani její šampion. Sám Mick ale nechce nikam spěchat: "Nesnažím se nikam chvátat a nechci rychle získávat výsledky. Chci na sobě pořád pracovat. Závodění je velmi komplexním sportem. Je to samozřejmě náročné, ale také naprosto fascinující."
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.