Jezdec Daniel Ricciardo věří, že setrvání u Red Bullu je z dlouhodobého hlediska lepší než přestup na volné místo k Mercedesu poté, co jej opustil mistr světa Nico Rosberg.
Mladý Australan má s Red Bullem smlouvu až do konce sezóny 2018, přesto nelituje toho, že neusiloval o přestup k Mercedesu na uvolněné místo. Myšlenka to je sice podle něj pro všechny lákavá, přesto ale věří, že v Milton Keynes mu bude v budoucnosti nejlépe.
"Nepřekvapilo mě to, kdyby s nimi [s Mercedesem] byli téměř všichni v kontaktu. A jak jsem řekl na začátku, kdokoliv to místo získá, tak by si to měl podle mě velmi vážit, protože taková příležitost se neobjevuje každý den," popisuje Ricciardo.
"Já jsem však prodloužil svou smlouvu s Red Bullem, protože jim důvěřuji. Uvidíme, jak to dopadne," pokračuje pro motorsport.com před sezónou 2017, kdy dochází k velké změně pravidel. Většina sice očekává, že si Mercedes udrží svůj náskok, Red Bull vedený konstruktérem Adrianem Neweyem by mu ale mohl být blíže než v předchozím ročníku.
Za německý tým bude místo Rosberga zřejmě nastupovat Valtteri Bottas s Williamsu. "Ptali se mě, kdo to místo získá, ale stále si nejsem jistý. Všiml jsem si, že se favoritem stává Bottas, ale uvidíme. Ať už se stane cokoliv, tak doufám, že s nimi budeme vpředu bojovat a že Max Verstappen a já se budeme díky dlouhodobým smlouvám s Red Bullem vysmátí," říká Ricciardo.
Před letošní sezónou cítí, že se dostává do klíčového stádia své závodní kariéry: "Každý rok je svým způsobem důležitý, ale čím dále pokračujete, tím je to určitě důležitější. Cítím, že jsem se v F1 zabydlel, ale nyní nastává klíčové období, abych měl příštích pět let opravdu ve svých rukou."
"Opravdu bych chtěl získat titul mistra světa, a pokud k tomu dojde s Red Bullem, pak by šlo o ideální scénář. Pokud ne, pak je toto období o přípravě na další fázi kariéry po něm," dodává australský pilot, jenž k mateřskému týmu postoupil z Toro Rosso poté, co svou kariéru ukončil Mark Webber.
Max Verstappen vynechává mediální den před Velkou cenou Miami, jeho soukromý letoun vyrazil z Francie do USA teprve před několika hodinami. Okamžitě se tak rozšířily spekulace, že nizozemský šampion a jeho partnerka Kelly Piquet možná právě přivítali na svět svého prvního potomka.
Po krátké pauze a nabírání sil po náročné trojici závodů je tu další adrenalinová jízda – Formule 1 se o víkendu vrací na scénu Velkou cenou Miami, kde se očekává další dramatické dějství sezóny 2025.
Racing Bulls představil pro Velkou cenu Miami jednorázové růžovo-bílé zbarvení monopostů inspirované novou příchutí Red Bull Summer Edition. Své zbarvení představil i Sauber.
Ferrari představilo pro Velkou cenu Miami speciální lakování. Zatímco někteří oceňují moderní prvky značky HP, jiní kritizují design jako nevyvážený a chaotický.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.