Jezdec Daniel Ricciardo věří, že setrvání u Red Bullu je z dlouhodobého hlediska lepší než přestup na volné místo k Mercedesu poté, co jej opustil mistr světa Nico Rosberg.
Mladý Australan má s Red Bullem smlouvu až do konce sezóny 2018, přesto nelituje toho, že neusiloval o přestup k Mercedesu na uvolněné místo. Myšlenka to je sice podle něj pro všechny lákavá, přesto ale věří, že v Milton Keynes mu bude v budoucnosti nejlépe.
"Nepřekvapilo mě to, kdyby s nimi [s Mercedesem] byli téměř všichni v kontaktu. A jak jsem řekl na začátku, kdokoliv to místo získá, tak by si to měl podle mě velmi vážit, protože taková příležitost se neobjevuje každý den," popisuje Ricciardo.
"Já jsem však prodloužil svou smlouvu s Red Bullem, protože jim důvěřuji. Uvidíme, jak to dopadne," pokračuje pro motorsport.com před sezónou 2017, kdy dochází k velké změně pravidel. Většina sice očekává, že si Mercedes udrží svůj náskok, Red Bull vedený konstruktérem Adrianem Neweyem by mu ale mohl být blíže než v předchozím ročníku.
Za německý tým bude místo Rosberga zřejmě nastupovat Valtteri Bottas s Williamsu. "Ptali se mě, kdo to místo získá, ale stále si nejsem jistý. Všiml jsem si, že se favoritem stává Bottas, ale uvidíme. Ať už se stane cokoliv, tak doufám, že s nimi budeme vpředu bojovat a že Max Verstappen a já se budeme díky dlouhodobým smlouvám s Red Bullem vysmátí," říká Ricciardo.
Před letošní sezónou cítí, že se dostává do klíčového stádia své závodní kariéry: "Každý rok je svým způsobem důležitý, ale čím dále pokračujete, tím je to určitě důležitější. Cítím, že jsem se v F1 zabydlel, ale nyní nastává klíčové období, abych měl příštích pět let opravdu ve svých rukou."
"Opravdu bych chtěl získat titul mistra světa, a pokud k tomu dojde s Red Bullem, pak by šlo o ideální scénář. Pokud ne, pak je toto období o přípravě na další fázi kariéry po něm," dodává australský pilot, jenž k mateřskému týmu postoupil z Toro Rosso poté, co svou kariéru ukončil Mark Webber.
Max Verstappen dostal varování za odhození ručníku z kokpitu během maďarského tréninku; FIA zdůraznila, že i malé předměty na trati mohou být nebezpečné.
George Russell komentuje zásadní změnu v Mercedesu letošní sezonu, kdy Lewis Hamilton odešel do Ferrari a jeho místo zaujal mladý Andrea Kimi Antonelli.
Christian Horner byl oficiálně odvolán z pozice ředitele Red Bull Racing, čímž končí jeho dlouhá éra vedení týmu a budování jeho úspěchů ve F1. Red Bull nyní hledá nástupce, který dokáže udržet tým na špičce a přinést nový strategický směr.
Lando Norris věří, že díky nabytým zkušenostem a zlepšení McLarenu má v roce 2025 nejlepší šanci získat svůj první titul, pokud udrží konzistentní výkon a zvládne tlak proti silné konkurenci.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.