V posledních měsících se v médiích začíná skloňovat jméno Mick Schumacher a jeho budoucí angažmá v F1. Synovi asi nejikoničtějšího pilota všech dob je již 17 let, což je v dnešní uspěchané době dokonce věk dostačující k tomu, aby se pilot mohl úspěšně ucházet o sedačku v královně motorsportu
Krom jména tu jsou ale i výsledky. Mick se po úspěšné sezóně v Italské Formuli 4 a dvou letech v německé ADAC Formuli 4, kdy letos v obou sériích se stájí Prema Powerteam získal druhá místa, přesune do Evropské Formule 3. V té jezdil i před svou premiérou u Toro Rosso i Max Verstappen či Lance Stroll, který v roce 2017 bude hájit barvy Williamsu.
Je tedy otázkou, zda již pro sezónu 2018 bude mladý Schumi horké zboží. Dle toho, co ale řekl pro web Pirelli, to nevypadá, že by Mick někam chvátal. Má na věc vcelku dospělý pohled a věří v tvrdou práci a poctivě vyjeté výsledky.
"Závodění je to, co mě baví. Mám to pořád v hlavě. Je to sice vyčerpávající, náročné a složité, ale mě to naprosto pohlcuje. V současné době je mým cílem stát se dobrým jezdcem. To znamená tvrdě pracovat a přibližovat se tomu snu krůček po krůčku. Jsem přesvědčen, že toto je jediná cesta, jak svých cílů mohu dosáhnout. A jsem také přesvědčen, že se mi to podaří. Pro mě je důležité mít dobré zázemí, díky tomu se pak stávám sebevědomějším a připravenějším na všechny výzvy, které na mě čekají."
Konstantní práce je dle Micka základem dlouhodobé úspěšnosti. Honba za rychlými výsledky prý není tou správnou cestou."Proto se nesnažím nikam chvátat a nechci rychle získávat výsledky. Chci na sobě pořád pracovat. Závodění je velmi komplexním sportem. Je to samozřejmě náročné, ale také naprosto fascinující."
Mick musí tvrdě trénovat i mimo okruh. Krom klasické fyzické přípravy mladý Schumacher prohání i své horské kolo či motorku. Základem tréninku je ale pořád jízda na trati. "Není nic lepšího než být na trati a snažit se zajet to jedno dokonalé kolo. Vždycky se pak snažím ten výsledek ještě vylepšit. Jsem na sobě ochoten tvrdě pracovat, jelikož to bude mít dopad na mé výsledky, bez kterých nelze dosáhnout mého snu."
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.