Příští sezóna může přinést změny v pořadí a mezi hlavními kandidáty na sesazení Mercedesu z trůnu je rakouský Red Bull. Pokud by Daniel s Maxem bojovali o titul, tak se jejich vztahy mohou vyhrotit, zatím to ale dle Australana bylo mezi jezdci velmi dobré.
Daniel Ricciardo věří, že v příští sezóně mezi Maxem a ním nepropukne žádná závratná rivalita. Doposud prý vše fungovalo v rámci mezí a oba jezdci se navzájem respektovali.
"Je těžké dělat nějaké predikce o tom, co se může či nemůže stát, ale myslím si, že jsme měli několik férových soubojů. V Malajsii jsme bojovali o vítězství a na konci to Max zvládl velmi dobře. Bude hodně záležet na tom, jak se vše ještě vyvine. Myslím si, že zatím jsme to zvládali jako chlapi. Máme k sobě velkou úctu. Když mě porazil, tak mě to samozřejmě štvalo, nerad prohrávám. Ale vždy jsem uznal, že jezdil dobře a dělal to, co musel. Pokud budeme rozumní a budeme zvládat porážky a vždy si jen řekneme, že ten druhý odvedl lepší práci a pak se z toho poučíme, tak vše bude v pohodě. Nikdy není lehké prohrávat, ale věřím, že to mezi námi bude dobré," sdělil Ricciardo pro Motorsport.
Ricciardo si pochvaluje přístup týmu, který jim nebrání v soubojích. Sami jezdci jsou si prý vědomi rizika a nechtějí zklamat těch několik set lidí, kteří tvrdě pracují na přípravě auta.
"Myslím si, že doposud to Red Bull zvládal velmi dobře. Když stojíme na startu vedle sebe, tak nám jen řeknou, abychom byli opatrní v první zatáčce a nezkazili tomu druhému závod. Jinak ale můžeme normálně závodit a tvrdě bojovat, ale žádný kontakt. Máme k sobě akorát trošku větší respekt než k ostatním pilotům, protože víme, že kdyby se něco stalo, tak zklameme těch sedm set lidí, kteří v týmu pracují. Ale myslím si, že to zvládáme dobře. Nikdy jsem se nebál s Maxem soupeřit. Tým nám nikdy neřekl, že něco nemůžeme dělat. Prostě náš dosavadní přístup byl správný a měli bychom se ho držet," zakončil Australan.
Max Verstappen vynechává mediální den před Velkou cenou Miami, jeho soukromý letoun vyrazil z Francie do USA teprve před několika hodinami. Okamžitě se tak rozšířily spekulace, že nizozemský šampion a jeho partnerka Kelly Piquet možná právě přivítali na svět svého prvního potomka.
Po krátké pauze a nabírání sil po náročné trojici závodů je tu další adrenalinová jízda – Formule 1 se o víkendu vrací na scénu Velkou cenou Miami, kde se očekává další dramatické dějství sezóny 2025.
Racing Bulls představil pro Velkou cenu Miami jednorázové růžovo-bílé zbarvení monopostů inspirované novou příchutí Red Bull Summer Edition. Své zbarvení představil i Sauber.
Ferrari představilo pro Velkou cenu Miami speciální lakování. Zatímco někteří oceňují moderní prvky značky HP, jiní kritizují design jako nevyvážený a chaotický.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.