Příští sezóna může přinést změny v pořadí a mezi hlavními kandidáty na sesazení Mercedesu z trůnu je rakouský Red Bull. Pokud by Daniel s Maxem bojovali o titul, tak se jejich vztahy mohou vyhrotit, zatím to ale dle Australana bylo mezi jezdci velmi dobré.
Daniel Ricciardo věří, že v příští sezóně mezi Maxem a ním nepropukne žádná závratná rivalita. Doposud prý vše fungovalo v rámci mezí a oba jezdci se navzájem respektovali.
"Je těžké dělat nějaké predikce o tom, co se může či nemůže stát, ale myslím si, že jsme měli několik férových soubojů. V Malajsii jsme bojovali o vítězství a na konci to Max zvládl velmi dobře. Bude hodně záležet na tom, jak se vše ještě vyvine. Myslím si, že zatím jsme to zvládali jako chlapi. Máme k sobě velkou úctu. Když mě porazil, tak mě to samozřejmě štvalo, nerad prohrávám. Ale vždy jsem uznal, že jezdil dobře a dělal to, co musel. Pokud budeme rozumní a budeme zvládat porážky a vždy si jen řekneme, že ten druhý odvedl lepší práci a pak se z toho poučíme, tak vše bude v pohodě. Nikdy není lehké prohrávat, ale věřím, že to mezi námi bude dobré," sdělil Ricciardo pro Motorsport.
Ricciardo si pochvaluje přístup týmu, který jim nebrání v soubojích. Sami jezdci jsou si prý vědomi rizika a nechtějí zklamat těch několik set lidí, kteří tvrdě pracují na přípravě auta.
"Myslím si, že doposud to Red Bull zvládal velmi dobře. Když stojíme na startu vedle sebe, tak nám jen řeknou, abychom byli opatrní v první zatáčce a nezkazili tomu druhému závod. Jinak ale můžeme normálně závodit a tvrdě bojovat, ale žádný kontakt. Máme k sobě akorát trošku větší respekt než k ostatním pilotům, protože víme, že kdyby se něco stalo, tak zklameme těch sedm set lidí, kteří v týmu pracují. Ale myslím si, že to zvládáme dobře. Nikdy jsem se nebál s Maxem soupeřit. Tým nám nikdy neřekl, že něco nemůžeme dělat. Prostě náš dosavadní přístup byl správný a měli bychom se ho držet," zakončil Australan.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.