Příští sezóna může přinést změny v pořadí a mezi hlavními kandidáty na sesazení Mercedesu z trůnu je rakouský Red Bull. Pokud by Daniel s Maxem bojovali o titul, tak se jejich vztahy mohou vyhrotit, zatím to ale dle Australana bylo mezi jezdci velmi dobré.
Daniel Ricciardo věří, že v příští sezóně mezi Maxem a ním nepropukne žádná závratná rivalita. Doposud prý vše fungovalo v rámci mezí a oba jezdci se navzájem respektovali.
"Je těžké dělat nějaké predikce o tom, co se může či nemůže stát, ale myslím si, že jsme měli několik férových soubojů. V Malajsii jsme bojovali o vítězství a na konci to Max zvládl velmi dobře. Bude hodně záležet na tom, jak se vše ještě vyvine. Myslím si, že zatím jsme to zvládali jako chlapi. Máme k sobě velkou úctu. Když mě porazil, tak mě to samozřejmě štvalo, nerad prohrávám. Ale vždy jsem uznal, že jezdil dobře a dělal to, co musel. Pokud budeme rozumní a budeme zvládat porážky a vždy si jen řekneme, že ten druhý odvedl lepší práci a pak se z toho poučíme, tak vše bude v pohodě. Nikdy není lehké prohrávat, ale věřím, že to mezi námi bude dobré," sdělil Ricciardo pro Motorsport.
Ricciardo si pochvaluje přístup týmu, který jim nebrání v soubojích. Sami jezdci jsou si prý vědomi rizika a nechtějí zklamat těch několik set lidí, kteří tvrdě pracují na přípravě auta.
"Myslím si, že doposud to Red Bull zvládal velmi dobře. Když stojíme na startu vedle sebe, tak nám jen řeknou, abychom byli opatrní v první zatáčce a nezkazili tomu druhému závod. Jinak ale můžeme normálně závodit a tvrdě bojovat, ale žádný kontakt. Máme k sobě akorát trošku větší respekt než k ostatním pilotům, protože víme, že kdyby se něco stalo, tak zklameme těch sedm set lidí, kteří v týmu pracují. Ale myslím si, že to zvládáme dobře. Nikdy jsem se nebál s Maxem soupeřit. Tým nám nikdy neřekl, že něco nemůžeme dělat. Prostě náš dosavadní přístup byl správný a měli bychom se ho držet," zakončil Australan.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.
Max Verstappen po závodě ocenil tým Red Bull za „neuvěřitelný výsledek“ po startu z pitlane. Dokázal se rychle prosadit vpřed a vyzdvihl práci týmu, která pomohla proměnit náročný začátek v silný výkon.
Lewis Hamilton popsal svůj první rok u Ferrari jako a přiznal, že poslední víkend pro něj nebyl snadný. Sedminásobný mistr světa tak dál čeká na moment, kdy se jeho přestup k italské stáji začne skutečně vyplácet.
Lando Norris navýšil vedení v šampionátu před Oscarem Piastrim po silném výkonu v Brazílii. Max Verstappen však na Interlagosu zazářil a znovu ukázal své kvality.
Oscar Piastri i po nehodě ve sprintu a čtvrtém místě v kvalifikaci v Brazílii zůstává přesvědčen, že může získat titul mistra světa F1.
Max Verstappen odstartuje závod na Interlagosu z boxové uličky poté, co byl už v Q1 vyřazen z kvalifikace. Red Bull po neúspěchu provedl změny v nastavení vozu, což šampiona čeká náročná stíhací jízda.