Podmínky Williamsu jsou dle dostupných neoficiálních informací dosti závratné a dle slov Totto Wolffa to úplně nezní, že by bez Bottase ve své stáji nemohl klidně spát.
Před pár dny dle brazilských médií podepsal smlouvu s Williamsem pro příští rok Felipe Massa, který by tak doplnil Lance Strolla a uvolnil Bottase pro přestup k Mercedesu. Williams je ale prý při vyjednávání značně nekompromisní a reakce Stříbrných šípů ohledně Bottase nejsou zrovna dvakrát nadšené.
"Valtteri je jedna možnost, ale víme, jak je důležitý pro svůj současný tým. Je to opravdu delikátní situace, která si žádá opatrné jednání, takže si musíme vzít nějaký čas na rozmyšlenou," okomentoval situaci ohledně přestupu šéf Mercedesu Totto Wolff.
Neoficiálně se hovoří až o celkové slevě 20-ti miliónů eur na pohonné jednotky Mecredes. Bottas by tak Stříbrné šípy vyšel na nějakých 25 miliónů eur. Rosberg stál ročně Mercedes zhruba 15 miliónů, takže pokud jsou tyto informace pravdivé, německá automobilka by byla koupením Fina zhruba 10 miliónů ve ztrátě oproti situaci, kdy by za ně jezdil Rosberg. Wolff to celé komentuje následovně: "Nerozhodli jsme se proto, že nezáleží jen na nás a pilotovi. Ve hře je mnoho dalších faktorů."
Ve hře tak ještě zůstává Pascal Wehrlein, kterého by preferoval třeba Lewis Hamilton, ale zkušenostmi se s Bottasem nedá úplně srovnávat. Mercedes sdělil, že rozhodnutí nepadne dříve než 3. ledna, takže nám nezbývá nic jiného než čekat.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.
George Russell zůstává bez smlouvy pro příští sezónu a jeho budoucnost u Mercedesu tak visí ve vzduchu. Tým mezitím nepřestává projevovat zájem o Maxe Verstappena, který je nadále jejich vysněnou posilou, i když má stále platný kontrakt u Red Bullu.
Carlos Sainz přiznal, že ho zpráva o příchodu Lewise Hamiltona do Ferrari v roce 2025 naprosto šokovala. Nejvíc ho však zaskočilo, že se to nedozvěděl od týmu, ale od kamaráda.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.