Nico Hülkenberg v příští sezóně doplní Joylona Palmera u bývalého Lotusu. Přestože se spekulovalo o výrazném zlepšení Renaultu pro příští rok, tak německý pilot to až tak růžově nevidí.
Čerstvá posila týmu francouzské automobilky Nico Hülkenberg nevidí šance Renaultu až tak růžově jako někteří členové týmu. Tým prý v příštím roce stále bude ve vývojové fázi a výzvou bude vůbec dojíždět na bodovaných příčkách.
"Myslím si, že v příštím roce ještě budeme spíše sbírat nové poznatky. Musíme být realističtí. Letošek byl hodně náročný a tým se dostal do několika svízelných situací - hlavně na začátku sezóny. Nepodařilo se jim udělat nějaký zásadní pokrok na současném voze (RS16), takže doufám, že to bude v příštím roce o něco lepší. Nečekám, že bychom jezdili od začátku v nejlepší šestce. I nejlepší desítka bude pořádnou výzvou. Zabere to spoustu času, " sdělil médiím bývalý týmový kolega Checa Peréze.
Naopak Force India má pro příští sezónu velké ambice. Sergio Peréz věří, že indická stáj může útočit i na pomyslné stupně vítězů v Poháru konstruktérů. Dle Hülkenberga ale týmu stále schází dostatečný rozpočet.
"Bude to pro ně těžké dostat se mezi ty nejlepší týmy. Myslím si, že by ještě potřebovali injekci do rozpočtu. Myslím si, že jsou to velmi šikovní lidé a věřím, že je nic nezastaví. Bude to pro ně velká výzva a rozhodně to nebude lehké," zakončil Hülkenberg.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.