Nico Hülkenberg v příští sezóně doplní Joylona Palmera u bývalého Lotusu. Přestože se spekulovalo o výrazném zlepšení Renaultu pro příští rok, tak německý pilot to až tak růžově nevidí.
Čerstvá posila týmu francouzské automobilky Nico Hülkenberg nevidí šance Renaultu až tak růžově jako někteří členové týmu. Tým prý v příštím roce stále bude ve vývojové fázi a výzvou bude vůbec dojíždět na bodovaných příčkách.
"Myslím si, že v příštím roce ještě budeme spíše sbírat nové poznatky. Musíme být realističtí. Letošek byl hodně náročný a tým se dostal do několika svízelných situací - hlavně na začátku sezóny. Nepodařilo se jim udělat nějaký zásadní pokrok na současném voze (RS16), takže doufám, že to bude v příštím roce o něco lepší. Nečekám, že bychom jezdili od začátku v nejlepší šestce. I nejlepší desítka bude pořádnou výzvou. Zabere to spoustu času, " sdělil médiím bývalý týmový kolega Checa Peréze.
Naopak Force India má pro příští sezónu velké ambice. Sergio Peréz věří, že indická stáj může útočit i na pomyslné stupně vítězů v Poháru konstruktérů. Dle Hülkenberga ale týmu stále schází dostatečný rozpočet.
"Bude to pro ně těžké dostat se mezi ty nejlepší týmy. Myslím si, že by ještě potřebovali injekci do rozpočtu. Myslím si, že jsou to velmi šikovní lidé a věřím, že je nic nezastaví. Bude to pro ně velká výzva a rozhodně to nebude lehké," zakončil Hülkenberg.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.