Nico Hülkenberg v příští sezóně doplní Joylona Palmera u bývalého Lotusu. Přestože se spekulovalo o výrazném zlepšení Renaultu pro příští rok, tak německý pilot to až tak růžově nevidí.
Čerstvá posila týmu francouzské automobilky Nico Hülkenberg nevidí šance Renaultu až tak růžově jako někteří členové týmu. Tým prý v příštím roce stále bude ve vývojové fázi a výzvou bude vůbec dojíždět na bodovaných příčkách.
"Myslím si, že v příštím roce ještě budeme spíše sbírat nové poznatky. Musíme být realističtí. Letošek byl hodně náročný a tým se dostal do několika svízelných situací - hlavně na začátku sezóny. Nepodařilo se jim udělat nějaký zásadní pokrok na současném voze (RS16), takže doufám, že to bude v příštím roce o něco lepší. Nečekám, že bychom jezdili od začátku v nejlepší šestce. I nejlepší desítka bude pořádnou výzvou. Zabere to spoustu času, " sdělil médiím bývalý týmový kolega Checa Peréze.
Naopak Force India má pro příští sezónu velké ambice. Sergio Peréz věří, že indická stáj může útočit i na pomyslné stupně vítězů v Poháru konstruktérů. Dle Hülkenberga ale týmu stále schází dostatečný rozpočet.
"Bude to pro ně těžké dostat se mezi ty nejlepší týmy. Myslím si, že by ještě potřebovali injekci do rozpočtu. Myslím si, že jsou to velmi šikovní lidé a věřím, že je nic nezastaví. Bude to pro ně velká výzva a rozhodně to nebude lehké," zakončil Hülkenberg.
Zimní pauza se blíží ke konci a je čas, aby se piloti a týmy vrátili zpět do práce a začali s intenzivními přípravami a testováním. Ačkoli si někdo může myslet, že si všichni odpočinuli doma u krbu, realita je kolikrát jiná. Adrenalin je součástí života každého pilota F1, a tak někteří z nich využili volno k lyžování, jízdě v pouštních buginách nebo dokonce k pokusům o pilotování letadel.
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.