Daniel Ricciardo se rozpovídal o letošní sezóně a o tom, jak vnímá všeobecný humbuk okolo postavy mladého Holanďana, který letos způsobil nejednu kontroverzi.
Austalský pilot Daniel Ricciardo si myslí, že všeobecný povyk okolo Maxe Verstappena mu může jen pomoci. Je pro něj příjemnější porážet někoho z určitou reputací než špatného pilota.
"Myslím si, že je situace docela dobrá. Lidé ho hodně vyzdvihují a když se mi ho podaří příští rok porazit, tak se ukážu v dobrém světle. Kdyby každej říkal, že jezdí na ho*no a že si tu sedačku nezaslouží, tak by to to nebyla zas taková hitparáda, kdybych ho porážel," řekl Ricciardo a neodpustil si ještě vtípek: "No, řekl bych, že je alespoň dvakrát lepší než Senna."
Největším úspěchem sezóny je pro Ricciarda pole position v tradičním závodě v Monaku, kde je start z prvního místa obrovskou výhodou. Bohužel Ricciardo nakonec v letošní propršené GP Monaka skončil až druhý za Hamiltonem kvůli nepřipravenosti mechaniků při poslední zastávce v boxech.
"Pokud bych nevyhrál v Malajsii, tak bych se na sezónu ohlížel a říkal bych si, že jsem měl šance hned na několik nejvyšších příček. Ale podařilo se my vyhrát, takže tu nebudu říkat, jak to mohlo být lepší. Navíc se mi podařilo získat pole position, což se mi nikdy v minulosti nepovedlo. Bylo to skvělé, jelikož jsme čekali, že budeme bojovat někde ve středu pole, ale podařilo se nám zajet nějaká lepší umístění, v Číně jsem mohl být druhý, ale měl jsem defekt.
Pak se všechno zlepšovalo.Vyhrát v Malajsii bylo skvělé, ale pole position v Monaku vše ještě převyšuje. Lidem jsem to neříkal, ale ten víkend jsem se dostal pořádně pod tlak a rozjel to. Věřil jsem, že to půjde a po tom kole se mi hodně ulevilo," zakončil Australan.
Max Verstappen vynechává mediální den před Velkou cenou Miami, jeho soukromý letoun vyrazil z Francie do USA teprve před několika hodinami. Okamžitě se tak rozšířily spekulace, že nizozemský šampion a jeho partnerka Kelly Piquet možná právě přivítali na svět svého prvního potomka.
Po krátké pauze a nabírání sil po náročné trojici závodů je tu další adrenalinová jízda – Formule 1 se o víkendu vrací na scénu Velkou cenou Miami, kde se očekává další dramatické dějství sezóny 2025.
Racing Bulls představil pro Velkou cenu Miami jednorázové růžovo-bílé zbarvení monopostů inspirované novou příchutí Red Bull Summer Edition. Své zbarvení představil i Sauber.
Ferrari představilo pro Velkou cenu Miami speciální lakování. Zatímco někteří oceňují moderní prvky značky HP, jiní kritizují design jako nevyvážený a chaotický.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.