Daniel Ricciardo se rozpovídal o letošní sezóně a o tom, jak vnímá všeobecný humbuk okolo postavy mladého Holanďana, který letos způsobil nejednu kontroverzi.
Austalský pilot Daniel Ricciardo si myslí, že všeobecný povyk okolo Maxe Verstappena mu může jen pomoci. Je pro něj příjemnější porážet někoho z určitou reputací než špatného pilota.
"Myslím si, že je situace docela dobrá. Lidé ho hodně vyzdvihují a když se mi ho podaří příští rok porazit, tak se ukážu v dobrém světle. Kdyby každej říkal, že jezdí na ho*no a že si tu sedačku nezaslouží, tak by to to nebyla zas taková hitparáda, kdybych ho porážel," řekl Ricciardo a neodpustil si ještě vtípek: "No, řekl bych, že je alespoň dvakrát lepší než Senna."
Největším úspěchem sezóny je pro Ricciarda pole position v tradičním závodě v Monaku, kde je start z prvního místa obrovskou výhodou. Bohužel Ricciardo nakonec v letošní propršené GP Monaka skončil až druhý za Hamiltonem kvůli nepřipravenosti mechaniků při poslední zastávce v boxech.
"Pokud bych nevyhrál v Malajsii, tak bych se na sezónu ohlížel a říkal bych si, že jsem měl šance hned na několik nejvyšších příček. Ale podařilo se my vyhrát, takže tu nebudu říkat, jak to mohlo být lepší. Navíc se mi podařilo získat pole position, což se mi nikdy v minulosti nepovedlo. Bylo to skvělé, jelikož jsme čekali, že budeme bojovat někde ve středu pole, ale podařilo se nám zajet nějaká lepší umístění, v Číně jsem mohl být druhý, ale měl jsem defekt.
Pak se všechno zlepšovalo.Vyhrát v Malajsii bylo skvělé, ale pole position v Monaku vše ještě převyšuje. Lidem jsem to neříkal, ale ten víkend jsem se dostal pořádně pod tlak a rozjel to. Věřil jsem, že to půjde a po tom kole se mi hodně ulevilo," zakončil Australan.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.
Max Verstappen po závodě ocenil tým Red Bull za „neuvěřitelný výsledek“ po startu z pitlane. Dokázal se rychle prosadit vpřed a vyzdvihl práci týmu, která pomohla proměnit náročný začátek v silný výkon.
Lewis Hamilton popsal svůj první rok u Ferrari jako a přiznal, že poslední víkend pro něj nebyl snadný. Sedminásobný mistr světa tak dál čeká na moment, kdy se jeho přestup k italské stáji začne skutečně vyplácet.
Lando Norris navýšil vedení v šampionátu před Oscarem Piastrim po silném výkonu v Brazílii. Max Verstappen však na Interlagosu zazářil a znovu ukázal své kvality.
Oscar Piastri i po nehodě ve sprintu a čtvrtém místě v kvalifikaci v Brazílii zůstává přesvědčen, že může získat titul mistra světa F1.
Max Verstappen odstartuje závod na Interlagosu z boxové uličky poté, co byl už v Q1 vyřazen z kvalifikace. Red Bull po neúspěchu provedl změny v nastavení vozu, což šampiona čeká náročná stíhací jízda.