Krom toho, že by F1 měla expandovat i do jiných částí světa, si šéf Toro Rosso myslí, že v případě další dominance Stříbrných šípů bude třeba zakročit, aby i zbytek pole měl šanci na dohnání výkonnostního rozdílu.
Šéf stáje Toro Rosso Franz Tost si myslí, že největší výhoda Mercedesu pramení právě z jejich pohonné jednotky, která je v dnešní době alfou a omegou každého úspěšného či neúspěšného týmu. Dle Tosta je problém tak velký, že by FIA měla zastavit v případě pokračující dominance Mercedesu možnost vývoje.
Na první pohled to nenzí jako úplně férové řešení, ale je třeba vzít v potaz jakým gigantem značka F1 je a v jaké situaci se nachází. V dnešní době je prostě složité udržet diváka dvě hodiny u televize s tím, že bude de facto dopředu známý vítěz.
"Pokud chceme větší show, tak je nejprve třeba srovnat výkonnost pohonných jednotek. Pokud v roce 2017 bude Mercedes i nadále dominovat, tak FIA musí zabránit dalšímu vývoji, aby je zbytek dohnal.
Dneska je to spíš pohár motorů, protože Alonso a Vettel by s pohonnou jednotkou od Mercedesu titul vyhráli taky. Doufám, že Red Bull a Ferrari se někam přes zimu posunou. Diváci chtějí vidět různé vítěze a havárky, které ale nebudou mít nějaké vážné následky. Přátelé mi pořád říkají, že už ani na startu nejsou kolize," okomentoval situaci Rakušan.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.