Dle šéfa juniorky Red Bullu by se mělo konat více mistrovských závodů mimo evropský kontinent. Je tu prý ještě spousta trhů, na které F1 úplně nepronikla.
V roce 2017 se dočkáme hned sedmi evropských velkých cen - z celkového počtu 20-ti závodů. Dle Franze je to zbytečně velké číslo, F1 by se prý měla ještě více globalizovat. Přidání VC Francie, tak není zajímavým východiskem.
"Myslím si, že bychom měli zamířit i do jiných destinací. V Evropě je už tak dost velkých cen. Vím, že na to nahlížíme jinak než naši kolegové, ale měli bychom závodit v Jihoafrické republice, pak potřebujeme více závodů ve Státech a v Argentině a Indii. To jsou velmi důležité trhy. F1 je globální záležitostí. V roce 2015 sledovalo přímé přenosy půl miliardy lidí . Takových čísel dosahuje třeba olympiáda či MS ve fotbale. Ale my máme závody každé dva týdny a vše zatím funguje dobře, ale nebylo by na škodu něco změnit.
Pokud by odešel Red Bull či Ferrari, tak by se velké množství lidí přestalo koukat. Závody také potřebují být více zábavné. Diváci chtějí různé vítěze, nehody - bez zranění, ale souboje pěkně tělo na tělo. Od mých přátel slýchám, že by rádi kolize hned na začátku závodu. Penalizace by měly jít do ústraní. Jezdci by prostě měli jezdit, nepotřebujeme pravidla. Když nastane nějaký souboj na trati, tak se vždycky riskuje životnost vozu. Nechme ale jezdce jezdit, když havarují, tak havarují. Je to součástí hry. Je to součástí celé show," sdělil šéf italské stáje.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.