Dle brazilského tisku dostal Felipe Massa nabídku od Williamsu a je možné, že nakonec z F1 neodejde. Platově by si měl polepšit asi od 1,5 miliónů eur. Týmy se k situaci zatím nevyjádřily.
Claire Williamsová v minulém týdnu oznámila, že tým je ochoten pustit Valtteriho Bottase pouze pod podmínkou, že najdou dostatečně kvalitní náhradu. Šéfka týmu doslova řekla: "Pokud pustíme Valtteriho, tak jen v případě, že se objeví dobrá náhrada. Například někdo jako Felipe Massa. Ať se rozhodneme jakkoliv, tak to bude v nejlepším zájmu týmu."
Nyní to vypadá, že by to měl být sám Massa, který se do Williamsu "vrátí". Pětatřicetiletý Brazilec totiž v Monze oznámil, že letošní sezóna je pro něj v F1 poslední. To se ale nepočítalo s odchodem Nika Rosberga, který zamotal hlavy úplně všem.
Dle dostupných zdrojů má Felipe na stole smlouvu za 6 miliónů eur, čímž by si oproti letošku platově polepšil zhruba o 1,5 miliónu. Mercedes za Bottase nabízel 10-ti miliónovou slevu na pohonné jednotky. Ta byla napoprvé odmítnuta.
Pokud by Massa nabídku přijal, tak je takřka jasné, že Bottas skončí u Stříbrných šípů. Williams se Bottase zdráhal pustit, jelikož by situace v týmu byla značně krizová. Nahradil by ho s největší pravděpodobností mladý Wehrlein, který by spolčeně s osmnáctiletým Strollem tvořili hlavní jezdecké duo.
To se ale nejeví jako nejšťastnější volba, když týmy musejí implementovat všechny nové technické změny pro příští rok, které někteří experti označují za největší během posledních dekád. Dalším faktorem je i titulární sponzor Martini, který by pravděpodobně nebyl zrovna nadšený ze sponzorování týmu, kde by byl jeden čerstvý dospělák a pilot, který si Bondův nápoj může na baru objednávat pouze čtyři roky.
Návrat Massy se tak jeví jako logické rozhodnutí. Ze strany Mercedesu se dalo čekat, že budou chtít sáhnout po zkušenějším pilotovi a jelikož to nevypadalo, že by například Ferrari či McLaren někoho uvolnily, tak návrat Massy či například Buttona se začínal jevit jako jeden z pravděpodobných scénářů.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.