Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko přijal podle Pierra Gaslyho jeho kritiku juniorského programu týmu celkem dobře.
Gasly očekával, že po své úspěšné sezóně v GP2, v níž se stal letos šampionem, u Toro Rosso vystřídá Daniila Kvjata, jenž se během roku trápil. Stáj z Faenzy však po Carlosovi Sainzovi potvrdila také ruského pilota pro příští rok, z GP2 se tak do F1 nikdo nedostane. Mladý francouzský pilot ji proto zkritizoval a uvedl, že rozhodnutí vedení Red Bullu nechápe.
"Poté, co do toho dáte tolik energie, času a práce, tak jste zklamání, když o příležitost přijdete. Myslím, že se [u Red Bullu] všimli, že odvádím tu nejlepší práci, abch to zvládl. To mají rádi," uvádí rozladěný Gasly.
"Helmutovi se má reakce zamlouvala. Tlačí na mě a dobře mě podporuje. Vztah se za poslední dva či tři měsíce zlepšil, i když nepadlo rozhodnutí v můj prospěch. Podporuje mě a motivuje, abych do toho i nadále dával vše s tím, že se věci mohou v F1 velmi rychle změnit," pokračuje Francouz.
Příští rok bude zřejmě závodit v japonské Super Formuli a Red Bull jej ujistil, že zůstává v jejich hledáčku pro případný postup do Formule 1.
"Když se rozhodli, tak jsem byl v dobré pozici pro zisk titulu, proto jsem byl určitě velmi zklamaný a smutný. Je těžké přijmout takovou zprávu. Je to součástí hry.
Bylo mi řečeno, že jsem na správném místě ve špatnou dobu, že musí udržet Kvjata pro příští rok, že jsem velmi mladý, že jsou spokojeni s mou prací a že bych měl do toho i nadále dávat ze sebe to nejlepší, snažit se tlačit do každé příležitosti. Řekli mi, že by se věci měly během roku změnit a že bych ml i nadále pracovat na plno, protože věci se mohou v F1 rychle změnit," dodává Gasly.
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce
Během bujarých oslav po Velké ceně Nizozemska se jezdci týmu Racing Bulls, Isacku Hadjarovi, rozlomila trofej za třetí místo. Hadjar se v tu chvíli fotil se svým týmem, když se trofej vlivem tlaku rozlomila.
Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve vyjádřil podporu Lewisovi Hamiltonovi poté, co sedminásobný šampion havaroval na mokré trati v Zandvoortu.
Red Bull potvrdil, že Isack Hadjar měl při GP Holandska volnou ruku a mohl útočit na Maxe Verstappena. Šéfové týmů jasně odmítli, že by existovala jakákoli interní dohoda o držení pozice.
Po Grand Prix Holandska má Oscar Piastri poprvé výrazný náskok před Landem Norrisem, který činí 34 bodů. Přesto australský jezdec dostal varování, aby při obhajobě vedení šampionátu nezaváhal.
Lewis Hamilton po havárii v Zandvoortu slíbil, že „nenechá kámen na kameni“ při přípravě na další závod. Na Monze chce využít každou šanci k nápravě a návratu do boje o body.
Liam Lawson přiznal, že ztráta místa v Red Bullu na startu sezóny 2025 byla tvrdou ranou, ale bere ji jako součást neúprosné reality Formule 1. Dodává, že se nevzdává a zůstává připravený na další šanci v šampionátu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur potvrdil, že Andrea Kimi Antonelli po kolizi s Charlesem Leclercem osobně navštívil garáž a omluvil se týmu.
Toto Wolff hájí Kimiho Antonelliho po kolizi s Charlesem Leclercem a zdůrazňuje, že odvážné manévry jsou součástí jeho růstu.
Carlos Sainz oznámil, že se jako člen představenstva GPDA hodlá zasadit o zlepšení úrovně rozhodování komisařů, které označil za „nepřijatelné“. Chce prostřednictvím své pozice přispět k transparentnějším a spravedlivějším pravidlům pro všechny jezdce.
Po odstoupení v Zandvoortu zůstává Lando Norris pro McLaren klíčovým jezdcem v boji šampionátu jezdců a šéf týmu Andrea Stella věří, že nyní může ukázat svůj plný potenciál.