Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko přijal podle Pierra Gaslyho jeho kritiku juniorského programu týmu celkem dobře.
Gasly očekával, že po své úspěšné sezóně v GP2, v níž se stal letos šampionem, u Toro Rosso vystřídá Daniila Kvjata, jenž se během roku trápil. Stáj z Faenzy však po Carlosovi Sainzovi potvrdila také ruského pilota pro příští rok, z GP2 se tak do F1 nikdo nedostane. Mladý francouzský pilot ji proto zkritizoval a uvedl, že rozhodnutí vedení Red Bullu nechápe.
"Poté, co do toho dáte tolik energie, času a práce, tak jste zklamání, když o příležitost přijdete. Myslím, že se [u Red Bullu] všimli, že odvádím tu nejlepší práci, abch to zvládl. To mají rádi," uvádí rozladěný Gasly.
"Helmutovi se má reakce zamlouvala. Tlačí na mě a dobře mě podporuje. Vztah se za poslední dva či tři měsíce zlepšil, i když nepadlo rozhodnutí v můj prospěch. Podporuje mě a motivuje, abych do toho i nadále dával vše s tím, že se věci mohou v F1 velmi rychle změnit," pokračuje Francouz.
Příští rok bude zřejmě závodit v japonské Super Formuli a Red Bull jej ujistil, že zůstává v jejich hledáčku pro případný postup do Formule 1.
"Když se rozhodli, tak jsem byl v dobré pozici pro zisk titulu, proto jsem byl určitě velmi zklamaný a smutný. Je těžké přijmout takovou zprávu. Je to součástí hry.
Bylo mi řečeno, že jsem na správném místě ve špatnou dobu, že musí udržet Kvjata pro příští rok, že jsem velmi mladý, že jsou spokojeni s mou prací a že bych měl do toho i nadále dávat ze sebe to nejlepší, snažit se tlačit do každé příležitosti. Řekli mi, že by se věci měly během roku změnit a že bych ml i nadále pracovat na plno, protože věci se mohou v F1 rychle změnit," dodává Gasly.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.