Nico Hülkenberg vzhledem k rozpočtu a velikosti Force Indie pochybuje o jejich prohlášení, že se v příští sezóně ještě zlepší.
Sergio Pérez nedávno uvedl, že indická stáj bude pokračovat v pokroku a že by to v roce 2017 mohla dotáhnout dokonce mezi nejlepší tři týmy. Podle Hülkenberga, jenž odchází k Renaultu, to však pro jeho bývalého zaměstnavatele bude velmi těžké stáhnout takové týmy jako je Ferrari, Mercedes či Red Bull.
"Těžko to předvídat. Posunout se dále a snížit ztrátu tak, abyste se dostali do boje s nejlepšími třemi týmy, to je velmi obtížné. Myslím, že by potřebovali o něco vyšší rozpočet a více zdrojů," nesouhlasí Hülkenberg s ambiciózními prohlášeními svých bývalých kolegů.
Po letošní sezóně přestupuje k Renaultu, s nímž by se chtěl v průběhu následujících tří let dostat na špici a konečně dostat pořádnou šanci s továrním týmem. Přitom kdyby letos neobvykle brzy nepodepsal smlouvu o přestupu, byl by teď hlavním kandidátem na volné místo u Mercedesu místo Nica Rosberga.
Se svými výkony v tomto ročníku je vítěz 24hodinovky Le Mans spokojený. Bodoval ve 14 z 21 závodů, v celkovém hodnocení skončil se 72 body devátý - a mohlo být ještě lépe: "Párkrát se něco přihodilo a my jsme zkrátka měli smůlu. Nevím proč. Ale není to tak, že bych se tím zabýval a naříkal: 'Já mám pořád smůlu.' To je zkrátka život. Snad se to v příštích několika letech otočí v můj prospěch."
Andy Cowell, šéf týmu Aston Martin F1, uvedl, že Neweyho komentáře o problémech se simulátorem tým motivovaly k rychlejšímu vývoji, který chtějí zvládnout během měsíců místo dvou let.
Ačkoliv se Lewis Hamilton zatím úplně nesžil s novým prostředím ve Ferrari, komentátor David Croft je přesvědčený, že rok 2025 nebude jeho poslední sezónou ve Formuli 1. Podle něj má sedminásobný mistr světa stále dost motivace a odhodlání pokračovat dál.
Fernando Alonso přiznal, že jeho setrvání ve Formuli 1 po roce 2026 bude do značné míry záviset na tom, jak mu sedne nová generace monopostů.
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.
Carlos Sainz promluvil o budoucnosti Williamsu, kam přestoupil na začátku sezony. Podle něj má tým potenciál a odhodlání výrazně se posunout vpřed.
Christijan Albers radí Isacku Hadjarovi, aby raději ukončil smlouvu s Red Bullem, pokud chce v F1 uspět dlouhodobě. Podle něj setrvání u týmu nemusí být pro mladého jezdce tou nejlepší cestou k trvalé kariéře.
Lewis Hamilton skončil v Grand Prix Španělska na šesté pozici, přestože vyrazil z pátého místa na startovním roštu. Navzdory solidní kvalifikaci se mu během závodu nepodařilo udržet tempo, což ho posunulo o jednu příčku zpět. V následném rozhovoru po závodě mu ujely nervy.
George Russell odstartoval sezonu 2025 čtyřmi pódiovými výsledky v šesti závodech, ale Mercedes W16 zůstává silný hlavně v chladnějších podmínkách. Jakmile se oteplí, přichází problémy se stabilitou a pneumatikami, což ohrožuje další úspěchy.
Po náročném španělském Grand Prix je podle Davida Coultharda Lewis Hamilton „vyčerpaný jako po ráně“, přesto však dokázal během střední části závodu držet krok s Charlesem Leclercem, což je podle bývalého jezdce pozitivní signál.
Valtteri Bottas v podcastu Beyond The Grid otevřeně popisuje snahu o návrat do Formule 1, přičemž zmiňuje osobní překážky v jednáních s Red Bullem i další možné cesty přes Cadillac nebo Alpine. Zůstává motivovaný a nevylučuje ani přesun do IndyCar.
Lewis Hamilton se setkal s britským premiérem Sirem Keirem Starmerem v rámci své iniciativy Mission 44, jejímž cílem je zlepšit vzdělávání mladých lidí po celém světě. Sedminásobný šampion tak opět ukázal, že své jméno využívá i k prosazování společenských změn mimo svět Formule 1.
Velká cena Španělska přerostla v drama, jaké Formule 1 dlouho nepamatovala. Max Verstappen v závěru závodu narazil do George Russella, obdržel penalizaci, tři trestné body a přišel o klíčové body do šampionátu. „Nevím, jaký druh špatného úsudku nebo myšlenkového procesu se v něm odehrával. A pak, jak se říká, se rozpoutalo peklo,“ komentoval incident Helmut Marko, poradce Red Bullu.