Kevin Magnussen odmítl radu svého krajana Toma Kristensena, aby před příští sezónou ještě více zhubnul. Proč?
Legenda Le Mans Magnussenovi poradila, aby pár kil před začátkem sezóny 2017 ještě shodil, protože jeho nový týmový kolega Romain Grosjean je stále o něco lehčí, což v F1 představuje znatelnou výhodu (každý kilogram kolem 0,03 vteřiny na kolo).
Dán nyní váží 68 kg, což je přibližně o 2 kg méně než jeho francouzský týmový kolega, jenž je o 6 cm vyšší. Snižovat dále svou hmotnost kvůli velkým technickým změnám v příštím roce ale nehodlá: "Mluvil jsem s ním [Kristensenem] o tom, ale nesouhlasím."
"Budeme potřebovat vyšší hmotnost, abychom s těmi novými vozy dokázali jezdit na limitu. Alespoň doufám, protože nám bylo řečeno, že budou o šest sekund na kolo rychlejší než stará auta - a to podle mě způsobí, že budou opravdu těžká na ovládání," vysvětluje Magnussen.
"Proto nabírám trochu váhy, ale ne moc. Už tak jsem celkem lehký, takže dělám tu správnou věc," vysvětluje dánský pilot, který po letošní sezóně přestupuje z Renaultu k Haasu.
Plán schvaluje také jeho trenér Thomas Jorgensen: "Kevin je lehčí než Grosjean a bude zřejmě potřebovat o tři kila více, aby byl fyzicky dostatečně připravený vyrovnávat se se sílou těchto širších pneumatik a vyššího přítlaku."
"Tvrdil bych tedy něco opačného než Tom [Kristensen]. Kevin potřebuje trochu přibrat, ale samozřejmě jde o svalovou hmotu, ne o tuk. Do konce února toho dosáhneme," dodává Magnussenův trenér.
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.