Jméno sedmadvacetiletého Fina je v posledních dnech dost často spojováno s druhou sedačkou u týmu Mercedes a někteří odborníci jej považují za hlavního kandidáta na post týmového parťáka Lewise Hamiltona.
Neznámý zdroj tvrdí, že mezi Mercedesem a stájí Williams probíhají v současné době již diskuze ohledně přestupu. Hovoří se prý o zlevnění motorů (o zhruba 10 miliónů liber) pro Williams, který využívá pohonnou jednotku od Stříbrných šípů, a zařazení Wehrleina po bok mladíka Lance Strolla. Napoprvé prý byla nabídka zamítnuta, nyní se prý připravuje druhý návrh znění.
Tiskový mluvčí Williamsu odmítl situaci nějak blíže komentovat: "Pro rok 2017 jsme ohlásili jako jezdce Valtteriho a Lance, takže není v současné době co komentovat."
Williams by si jistě rád Bottase podržel už jen kvůli čerstvě osmnáctiletému Strollovi. Pokud by tým přibral Wehrleina, tak by ve Williamsu jezdil úplný nováček a pilot, který aktivně odjel pouze jednu sezónu, a to za Manor. Už letošek byl pro Williams nepříjemný, co se týče výsledků. Loni tým skončil třetí v Poháru konstruktérů, letos z toho bylo až páté místo a kombinace dvou mladých pilotů se tak nejeví jako nejlepší papírová volba.
Do toho se celý řetězec komplikuje ještě případným odchodem Paddy Lowea ze Stříbrných šípů. Jisté informace naznačují, že by se měl vrátit právě k Williamsu, kde by mohl nahradit Pata Symondse, který přemýšlí o odchodu do důchodu.
O případném přestupu technického šéfa Mercedesu Paddy Lowea k týmu oblíbeného nápoje Jamese Bonda tiskový mluvčí řekl: "Je to jen spekulace, není tak co komentovat."
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.