Sergio Peréz je už současnou situací značně frustrovaný. Rád by už totiž jezdil v některé z top stájí.
Pravdou je, že Checo letos zajel výbornou sezónu s dvojitou bednou a do týmové kasičky přidal o 31 bodů více než Nico Hülkenberg, který v příštím roce bude jezdit za Renault. Bohužel o mexického pilota nikdo nejeví zájem, z čehož je samotný Peréz značně rozmrzelý.
"Je to složité, někdy až frustrující. Dáváte do toho všechno, máte skvělé výsledky, ale většinou nedosáhnete na takové uznání, jaké byste si zasluhovali. Zajet ty výsledky, které jsem letos dokázal, nebylo vůbec snadné a pořád se najdou tací, kteří zpochybňují můj potenciál. Doufám, že příležitost jezdit v top týmu přijde brzy. Myslím si, že jsem na to připravený. Když jsem přešel v roce 2013 do McLarenu, tak jsem ještě neměl tolik zkušeností, jako mám teď. Teď je bezpochyby ten nejlepší čas, abych byl ve stáji schopné bojovat o titul," okomentoval situaci mexický pilot.
Mexický závodník zakončil letošní sezónu ve velkém stylu, kdy byl schopen v posledních 10 závodech dojet vždy na bodech a v deštivé Brazílii bral dokonce bramborovou medaili. Krom toho zajel i dvě třetí místa, a to v Monaku a při GP Evropy.
"Bezpochyby to byla moje nejlepší sezóna, co se týče mých výsledků a konzistence. Není úplně lehké bodovat v 10 závodech po sobě. Z pozic, ze kterých běžně startujeme, je velmi lehké přimotat se k nějaké kolizi, čímž bychom o ty body přišli. To akorát stvrzuje, že letošek byl opravdu mým nejlepším rokem v F1," dodal Mexičan.
Checo Peréz také okomentoval průběh sezóny. Ze začátku to prý nevypadalo vůbec dobře, ale nakonec se vše zlomilo a Force India skončila na pěkném 4. místě v Poháru konstruktérů za Mercedesem, Red Bullem a Ferrari.
"Začátek sezóny byl strašný. Byly jsme pomalí. Pamatuji si, když jsme v Barceloně použili náš aerodynamický balíček a byla to katastrofa. Na Williams jsme tenkrát ztráceli 8 desetin a na Toro Rosso zhruba půl vteřiny. Nebylo to vůbec snadné, ale postupně jsme se zlepšovali, až jsme nakonec skončili na celkovém čtvrtém místě," zakončil Peréz.
Max Verstappen a Kelly Piquet čekají své první dítě a je možné, že miminko už přišlo na svět. S touto radostnou novinkou se však pojí i otázka, jaké národnosti jejich dítě bude, vzhledem k různým kulturním kořenům obou rodičů.
George Russell hodnotí start sezóny Mercedesu jako příjemné překvapení, ale stále má obavy ohledně závodního tempa. Britský pilot se obává, že problémy z Džiddy by se mohly opakovat i v Miami.
Oscar Piastri se po triumfu v Saúdské Arábii poprvé v kariéře ocitl na čele šampionátu F1 s náskokem deseti bodů. McLaren i Norris působí sebevědomě a jejich forma naznačuje, že letos mohou skutečně zasáhnout do boje o titul.
Yuki Tsunoda se s náročným vozem Red Bull RB21 adaptuje lépe, než se očekávalo, přičemž přiznává, že stále potřebuje více času na poznání jeho limitů. I přesto věří, že bude schopen uspět tam, kde jeho předchůdci Liam Lawson a Sergio Pérez selhali.
Carlos Sainz se nediví, že se Lewis Hamilton zatím s Ferrari plně nesžil, a připomíná, že změna týmu ve Formuli 1 je vždy složitý proces vyžadující čas a přizpůsobení.
Lando Norris přičítá své chyby v sezóně 2025 složitostem nového vozu McLaren, zároveň však tvrdí, že by měl být schopen zvládnout jakýkoli vůz, který mu tým poskytne. Po uvedení vylepšení, která měla usnadnit řízení vozu, reaguje jako druhý muž šampionátu na změny, které McLaren připravil s cílem vylepšit jeho výkon.
Ačkoliv Lewis Hamilton zatím ve Ferrari naráží na víc překážek než úspěchů, rozhodně nehodlá podlehnout tlaku zvenčí. Kritiku nechává za zády a místo toho se soustředí na adaptaci v novém prostředí.
Red Bull vstoupil do nové sezóny Formule 1 tím, že přitáhl pozornost médií nejen výkony na trati, ale i děním v zákulisí, které vyvolává otázky a emoce.
Max Verstappen vynechává mediální den před Velkou cenou Miami, jeho soukromý letoun vyrazil z Francie do USA teprve před několika hodinami. Okamžitě se tak rozšířily spekulace, že nizozemský šampion a jeho partnerka Kelly Piquet možná právě přivítali na svět svého prvního potomka.
Po krátké pauze a nabírání sil po náročné trojici závodů je tu další adrenalinová jízda – Formule 1 se o víkendu vrací na scénu Velkou cenou Miami, kde se očekává další dramatické dějství sezóny 2025.
Racing Bulls představil pro Velkou cenu Miami jednorázové růžovo-bílé zbarvení monopostů inspirované novou příchutí Red Bull Summer Edition. Své zbarvení představil i Sauber.
Ferrari představilo pro Velkou cenu Miami speciální lakování. Zatímco někteří oceňují moderní prvky značky HP, jiní kritizují design jako nevyvážený a chaotický.