Ross Brawn se rozpovídal o budoucnosti pohonných jednotek a směru, kterým by se F1 mohla po roce 2020 ubírat. Je prý již nejvyšší čas začít tuto ještě relativně vzdálenou budoucnost řešit, aby nedošlo k znevýhodnění některých stájí.
F1 si musí uvědomit, co vlastně od pohonné jednotky chce. To, co jsme udělali během posledních pár let, nás přibližuje ke klasickým cestovním vozům. Je to taková revoluce, která se v současné době odehrává. Cestovní auta, která budou jezdit během pěti či deseti let ale budou naprosto odlišná.
Můžeme udržet technologický zázrak jménem F1, ale možná by nebylo od věci jít jinou cestou, než kterou si razí cestovní vozy. Pokud to neuděláme, tak bychom z logiky věci měli přejít na elektrický pohon.
Máme Formuli E a ta si tak nějak hledá své místo ve světě, ale pro mě F1 není jen ukázkou technologií, je to velká show. A jak to udržet? Možná je čas konečně si říct, že už jsme tu měli ten technologický zázrak, ale nyní je čas posunout se zase zpět k tomu, co vlastně chceme od závodního motoru, který musí být postaven na základě nějakých soudobých technologiích. Musíme si sednout s výrobci a týmy a dalšími zainteresovanými stranami a vyřešit, co bude po roce 2020. Možná to bude to stejné, co máme teď, jen s úpravami, aby motor nebyl tak nákladný a zbytečně složitý.
Současné motory jsou do jisté míry zázrak a díky nim byl vzbuzen zájem u některých výrobců. Pokud se už teď F1 začne zabývat rokem 2020, tak je dostatek času něco řešit bez toho, aniž by nějaký tým měl výhodu. Pokud se tedy udělá vše pořádně. Vždy potřebujete dva roky na to, abyste připravili motor. Koncem příštího roku vedení Formule 1 musí mít jasno, jak by měla vypadat pohonná jednotka v budoucnu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.