Harjanto věří, že by se v příštím roce mohl vrátit na startovní rošt. Stejného názoru je i jeho manažer, který tvrdí, že Rio je z marketingového hlediska zajímavou osobností pro asijský trh
Začíná boj o poslední volná místa. Nasr pravděpodobně nebude pokračovat u Sauberu kvůli ztrátě sponzora - Banco do Brasil. Gutierréz letos nezískal ani jeden bod a v Haasu ho nahradil Magnussen, Ocon z Manoru přestoupil k Force Indii a Wehrelin pravděpodobně skončí u Sauberu.
Do toho by se rád do šampionátu vrátil i Rio Harjanto, který letos za Manor odjel 12 závodů, ale od Belgii ho nahradil právě Francouz Esteban Ocon, kvůli finančním problémům mladého Indonésana. "Samozřejmě že je tu šance dostat se zpět. Tvrdě na tom pracujeme. Musí to být hned příští rok."
Celou sitauaci také okomentoval Harjantův manažer Piers Hunnisett: "V současné době jsou volná tři místa. Jakmile se obsadí jedno, tak to vše půjde hodně rychle. Musíme bedlivě sledovat, co se děje. Vidím to pozitivně, můžeme s tím něco udělat. Na druhou stranu v F1 se vše mění strašně rychle. Vím, že pořád máme ohromnou podporu ze strany Indonésie - od fanoušků i médií. Rýsují se i noví sponzoři.
Je těžké získat peníze od státu, jsou tu problémy s bydlením, vzděláváním a zdravotnictvím. V současné době diskutujeme s nestátními podniky, s kterými je mnohem snazší vyjednávat. Výhodou je, že Rio by byl jediným asijským pilotem, což by pomohlo marketingu. Snažíme se dostat i na jiné trhy - Čína, Thajsko, Malajsie... Zájem o něj stále stoupá."
Většina týmů Formule 1 představila pro Grand Prix USA speciální lakování, která slibují vizuálně atraktivní podívanou.
Ve středu se v Londýně nečekaně setkali tři nejvlivnější osobnosti F1, což vzbudilo pozornost a překvapení mezi fanoušky i odborníky motorsportu.
Mercedes po několika měsících spekulací konečně oznámil, kdo bude tvořit jejich jezdeckou dvojici v revolučním roce 2026.
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.