Niki Lauda se pro Channel 4 rozpovídal o Hamiltonově zpomalovací strategii. Byl dokonce dotázán na to, zda by to sám udělal.
Po závodě v Abú Zabí se anglická televizní stanice Channel 4 zeptala Nikiho Laudy, zda by se někdy zachoval stejným způsobem jako Lewis. Trojnásobný mistr světa na to odpověděl: "Když nad tím teď přemýšlím, tak bych si prostě tohle ke svému stájovému kolegovi nedovolil.
Dříve jsme dělali všechny možné lumpárny, ale vždycky jsme k sobě měli krapet úcty. Nico odváděl skvělou práci v průběhu celé sezóny a měl náskok 12 bodů. Stejně by se mu (Hamiltonovi) nepodařilo zajistit, aby Rosberg skončil čtvrtý. Nikovi posílám velkou gratulaci, získat první titul je vždycky nejtěžší. Navíc je to i pro nás skvělé."
Lauda prý Hamiltonovo počínání chápe, ale na prvním místě by vždy měl být zájem týmu. Lewis prý zbytečně ohrozil své vítězství, když dovolil, aby se Vettel mohl přiblížit Nikovi.
"Já chápu, proč to Lewis udělal. Na druhou stranu, vždycky se musí myslet i na tým. Mercedes musí takovéto závody vyhrávat co nejhladším způsobem. Konec byl sice napínavý, ale rozhodně se nejelo na jistotu. Nakonec jsme mu tedy dali rozkaz, aby přidal. On na to odpověděl, že ho máme nechat být, že závodí. Což bylo mimochodem docela vtipné," zakončil Rakušan.
Silverstone, tradiční dějiště Britské Grand Prix, bude v sezóně 2026 hostit sprint závod, který je součástí šesti sprintů v kalendáři F1. Tento formát přinese fanouškům více akcí a napětí během víkendového programu.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.