Jak prožíval Keke Rosberg závěrečný boj svého syna Nica o titul? Kde byl během víkendu? Co na svém synovi obdivuje? Na všechny tyto otázky bývalý mistr světa médiím poskytl odpověď.
Mistr světa z roku 1982 Keke Rosberg se rozpovídal o pocitech, které zažíval během poslední bitvy této sezóny v Abú Zabí, kde jeho syn nakonec díky druhému místu udržel náskok a získal premiérový titul mistra světa. Novinářům také vysvětlil, proč se v na okruhu Jas Marina neukázal.
"Když se ohlédnu zpět, tak pořád nevidím šanci, že bych tu byl celé tři dny a nemohl nic dělat. Neměl bych chvilku klidu. Bavili jsme se o tom s Nicem a řekl jsem mu, že nemohu přijet, že by to nefungovalo. Samozřejmě věděl, že budu v Dubaii," okomentoval situaci Nikův otec.
Na otázka, jak reagoval na zpomalování Hamiltona, Keke odpověděl: "Dal jsem si pořádný doušek piva a říkal jsem si, že to bude ještě hodně divoké."
Dle Keke Rosberga je až neuvěřitelné, jakou má jeho syn psychickou odolnost. Do každého závodu prý jde vždy plně připraven a rve se o každý bodík.
"Nevím, jak to dělá. Je to úžasné. Obdivuji jeho psychickou odolnost a jeho zapálení. Nevím, jak to mají jiní jezdci, ale Nico jede vždy na 110 % a nemá to nic společného se způsobem, jakým se do F1 dostal.
Poslední tři dny musel být pod enormním tlakem, protože musíte bojovat o každý bod během každého víkendu a roku. Pokud tedy závod nedokončíte, hrozně vás to zasáhne.
"Když jsem přišel do Formule 1, měl jsem jedno pravidlo: musíš vyhrát velkou cenu, musíš vyhrát v Monacu a musíš se stát mistrem světa. To jsem řekl i Nikovi a on to vše dokázal," zakončil Keke Rosberg.
Lewis Hamilton se zastal Kimiho Antonelliho, který prochází složitějším obdobím v první sezóně u Mercedesu. Podle něj je důležité dát mladému jezdci čas a podporu, protože úspěch přichází s trpělivostí a učením.
George Russell přiznal, že jednání o prodloužení smlouvy s Mercedesem byla náročná a zahrnovala nejen finanční otázky, ale i vzájemnou důvěru a vizi. Přesto zdůraznil svou loajalitu týmu a optimismus ohledně budoucnosti, zejména s blížícími se změnami v roce 2026.
Spekulace končí. Max Verstappen oficiálně potvrdil věrnost Red Bullu. Tým se tak může před rozhodujícími závody sezony opřít o svou klíčovou hvězdu.
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.