Red Bull oznámil, jak se budou jmenovat pohonné jednotky, s nimiž bude jezdit příští rok.
O tom, že by Red Bull jezdil v příští sezoně s jinými motory než těmi od Reanultu, se nepochybovalo. Otázkou jen bylo, jak se budou jmenovat. Před touto sezonou Red Bull začal spolupracovat s výrobcem hodinek Tag Heuer, přičemž podle něj pojmenoval i motory, se kterými jezdí. V útrobách se pochopitelně nachází jen přejmenovaná pohonná jednotka Renaultu.
Jméno na ní je jen komerční záležitostí. Nejedná se přitom o žádnou novinku, protože jména motorů po sponzorech jsme mohli zaregistrovat už i v minulosti. Red Bullu má navíc poměrně špatné vztahy s Renaultem, i když spolu vyhráli hned několik titulů.
"Moc mě těší, že dnes prodlužujeme naše motorové partnerství s TAG Heuer. TAG Heuer a Red Bull Racing jsou dvě značky, které mají obě vášeň pro závodění a snahu dělat věci odlišně, což tvoří základ našeho partnerství," potvrzuje šéf Red Bullu Christian Horner.
Včera prodloužili smlouvu s firmou Tag Heuer spolupráci a pohonné jednotky od Renaultu budou nazývat jejich jménem. "Red Bull je dynamický a mladý tým s marketingovou strategií, která je podobná té naší," řekl zástupce firmy Tag Heuer Marc Biver pro F1.com.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.