Pilot Red Bullu Max Verstappen za svůj nejlepší závod považuje Španělsko, kde vyhrál, nikoliv deštivou Velkou cenu Brazílii před 2 týdny.
Včera si Verstappen se svým týmovým kolegou Danielem Ricciardem před posledním závodem v Abú Zabí vyzkoušeli jízdu po písečných dunách na motorkách a čtyřkolkách. Došlo i na hodnocení letošní sezóny s novináři.
Give me some wheels and I'll race them! #desert #AbuDhabiGP pic.twitter.com/605Ze8x7m6
— Max Verstappen (@Max33Verstappen) November 23, 2016A Max si v ní více cení závodu v Barceloně než svého galapředstavení na vodě v Brazílii: "Ne, mým nejlepším závodem je samozřejmě stále Španělsko, protože jde o vítězství. Pokud jde o předjíždění, tak Brazílie určitě patří k těm nejlepším."
"Barcelona pro mě představuje ten nejzvláštnější okamžik, který se nemění. Brazílie byla velmi dobrá, ale trochu jiná. Šlo také o úplně jiné podmínky. Odjel jsem několik dobrých [závodů], takže hodnocení není na mě. Nakonec mi na tom opravdu ani nezáleží. Zkrátka se snažíte je zvládnout co nejlépe a nejrychleji," pokračuje Verstappen.
Jak vidí své šance proti Mercedesu tento víkend? "Bude to těžké. Našim hlavním cílem je třetí příčka, pokud se Mercedesu nic nepřihodí. Momentálně jsou zkrátka příliš silní," shrnuje pilot Red Bullu.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.