Bernie Ecclestone vysvětluje své výroky o Singapuru. Ty si podle něj média přijala legračním způsobem.
V rozhovoru pro německý Auto Motor und Sport 86letý šéf F1 naznačil, že velká cena v Singapuru zřejmě brzy skončí, protože se jednání nevyvíjejí dobře.
"Podívejte se, co jsme udělali pro Singapur. Ano, velká cena je stojí hodně peněz, ale také jsme jim hodně peněz dali. Singapur se najednou stál více než letiště, na které létáte nebo ze kterého někam odlétáte. Nyní věří, že dosáhli svého cíle a velkou cenu už nechtějí," uvedl Ecclestone.
Poté ale pro britská média upřesnil, že o Velkou cenu Singapuru přijít nechce: "Má slova byla převzata legračním způsobem. To, co jsem řekl, bylo jednoduché: žádné rozhodnutí zatím nepadlo. Jednání pokračují a brzy to bude vyřešeno - před koncem roku, tím jsem si jistý. Chceme to prodloužit dlouhodobě. Uvidíme, co se stane."
Závod organizuje soukromá společnost Ong Beng Seng, za níž stojí jeden z nebohatších mužů Singapuru. Mluvčí jeho společnosti na žádost o objasnění řekla: "Probíhající obchodní jednání nekomentujeme." Návštěvnost tamější velké ceny klesá z počátečních 100 000 diváků na den na současných 73 000 lidí denně (loni 87 000 každý ze tří dnů).
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.