Force India letos jezdí velmi dobře. Pokud nenastane nějaký divoký scénář, tak si stáj udrží čtvrté místo v poháru konstruktérů i po Abú Zabí. Vzhledem k rozpočtu je to prý neuvěřitelný výsledek, tvrdí Bob Frenley.
Force Indie se v poháru konstruktérů těší náskoku sedmadvaceti bodů na rivaly z Williamsu. Do konce sezóny zbývá již pouze jeden závod, a musel by tak nastat hodně divoký scénář, aby Force Indie o své čtvrté místo přišla. Současnou situaci si pochvaluje i zástupce šéfa týmu Bob Fernley.
"Když se na to podívám, tak před sebou máme tři držitele poháru konstruktérů, za námi pak další tři. To se nestalo jen tak náhodou, je to výsledek intenzivní práce a vzhledem k našemu rozpočtu je to neuvěřitelný úspěch. Musíme poděkovat všem 380 lidem, kteří jsou toho nedílnou součástí," okomentoval situaci Frenley.
Za úspěchem prý stojí primárně tvrdé nasazení všech členů týmu. Frenley navíc poukazuje na fakt, že například oproti Williamsu,Toro Rosso či McLarenu má Force India mnohem menší rozpočet.
"Je to díky našim lidem. Jsme silným týmem díky neuvěřitelné pracovní morálce a nasazení. Navíc máme dobrého majitele, který poskytl všechny potřebné zdroje pro další vývoj. Nemáme ani rozpočet některých týmů za námi. To akorát ukazuje, že můžete být konkurenceschopní, když pracujete dostatečně tvrdě," zakončil Frenley.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.