Ross Brawn tvrdí, že by i v následujícím roce přese všechny nové technické změny mohla pokračovat nadvláda jediného týmu. V posledních sedmi letech patřily okruhy Red Bullu a Mercedesu. To se prý změnit může, ale není vyloučeno, že by jiná stáj získala jasnou převahu.
Rok 2017 přinese několik zásadních technických změn, které by měly zvýhodnit dobrou aerodynamiku nad silnou pohonnou jednotkou, od čehož si vedení F1 slibuje větší vyrovnanost monopostů. Přeci jen éra dominance jedné stáje na atraktivitě sportu nepřidává. V letech 2010 až 2013 dominoval Vettel s Red Bullem a nyní v éře hybridních pohonných jednotek jasně vede Mercedes, který z 58 odjetých velkých cen bral 50 vítězství. Dle Brawna může podobná dominance jedné stáje nastat i příští rok.
"Myslím si, že nové regule přinesou rozhodně pár pozitivních změn v roce 2017. Ale pořád zastávám názor, že čím méně častěji se pravidla mění, tím je větší šance, aby se smazaly rozdíly. Teď je to krásně vidět. Mercedes sice pořád vyhrává, ale už není tak dominantní. Pokud by pravidla zůstala beze změny, tak by to bylo ještě vyrovnanější," okomentoval situaci Brawn.
Samotný šéf Mercedesu před pár týdny řekl, že výkon své pohonné jednotky dostali již na vrchol a není moc kam se dál posouvat. Wolff je navíc také jedním se zastánců konzervativnějšího přístupu bez velkých změn v pravidlech. Vše se prý časem srovná.
Na otázku, zda může nastat znovu období dominance jedné stáje, Brawn odpověděl: "Až nová pravidla vzejdou v platnost, tak některý tým může lépe nové změny zaimplementovat, a získá tím výhodu. Zbytek zase jen bude dotahovat. Klidně se může stát, že příští rok nějaký tým zvládne lépe přechod a bude dominovat. Nevím, kdo by to mohl být, ale rozhodně se to může stát."
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.