Na Interlagosu se příští rok pravděpodobně pojede, ale budoucnost je nejistá. Dle hlavního promotéra závodu by mohla být F1 nahrazena jinou mezinárodní sérií.
Velká cena Brazílie společně se zastávkou v Německu a Kanadě se objevily v kalendáři pro rok 2017 s hvězdičkou, což znamená, že se ještě čeká na oficiální potvrzení. V Kanadě by se prý mělo jet na 100 %, k tomuto rozhodnutí pomohl i kanadský pilot Lance Stroll, který bude od příští sezóny jezdit po boku Bottase za Williams.
Okruh Intelagos má smlouvu s F1 až do roku 2020, ale každým rokem je situace nejistá kvůli pomalé rekonstrukci některých částí okruhu. Hlavní promotér brazilské grand prix nyní sdělil, že se závod s největší pravděpodobností pojede, ale dodal, že seriál F1 není nenahraditelný.
"Jsem si na 95 % jistý, že se příští rok v Brazílii velká cena uskuteční (oficiální stanovisko by mělo padnout 30.11.). Máme velmi tradiční a zkušenou společnost, takže by nebyl problém dostat sem jinou mezinárodní sérii. Lidé na Interlagos jezdí, jelikož jednou za rok se z nich stanou blázni do rychlých aut. Oni jen chtějí velké mezinárodní závody.
V téhle branži se pohybuji 42 let. Když nebudu moci mít F1, najdu si jiné závody. Je to jako když zemřel Pavarotti, objevil se pak jiný zpěvák. Já mám operní dům a potřebuju zaplnit sedačky. Nechci o to příjít," okomentoval situaci hlavní promotér závodu.
Rohonyi dodává, že částečným problémem je i ekonomická situace v Brazílii. "Přišli jsme o důležité partnery ze státních firem - státní banku, ropné společnosti, a dokonce s námi ukončil spolupráci i Shell. Stále ale věřím, že vše bude OK."
Odchod Felipeho Massy prý nebude mít na návštěvnost větší vliv. V seriálu navíc zůstává Nasr ze Sauberu, ale místní fanoušky dle promotéra zajímají hlavně samotné závody.
"V neděli přijíždí kolem 55000 lidí. Tahle země má 200 milionů obyvatel, takže si myslím, že ti co se chodí koukat na závody patří mezi velké příznivce samotné F1. Budou chodit pořád, chtějí vidět ty nejlepší piloty," zakončil Rohonyi.
Andy Cowell, šéf týmu Aston Martin F1, uvedl, že Neweyho komentáře o problémech se simulátorem tým motivovaly k rychlejšímu vývoji, který chtějí zvládnout během měsíců místo dvou let.
Ačkoliv se Lewis Hamilton zatím úplně nesžil s novým prostředím ve Ferrari, komentátor David Croft je přesvědčený, že rok 2025 nebude jeho poslední sezónou ve Formuli 1. Podle něj má sedminásobný mistr světa stále dost motivace a odhodlání pokračovat dál.
Fernando Alonso přiznal, že jeho setrvání ve Formuli 1 po roce 2026 bude do značné míry záviset na tom, jak mu sedne nová generace monopostů.
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.
Carlos Sainz promluvil o budoucnosti Williamsu, kam přestoupil na začátku sezony. Podle něj má tým potenciál a odhodlání výrazně se posunout vpřed.
Christijan Albers radí Isacku Hadjarovi, aby raději ukončil smlouvu s Red Bullem, pokud chce v F1 uspět dlouhodobě. Podle něj setrvání u týmu nemusí být pro mladého jezdce tou nejlepší cestou k trvalé kariéře.
Lewis Hamilton skončil v Grand Prix Španělska na šesté pozici, přestože vyrazil z pátého místa na startovním roštu. Navzdory solidní kvalifikaci se mu během závodu nepodařilo udržet tempo, což ho posunulo o jednu příčku zpět. V následném rozhovoru po závodě mu ujely nervy.
George Russell odstartoval sezonu 2025 čtyřmi pódiovými výsledky v šesti závodech, ale Mercedes W16 zůstává silný hlavně v chladnějších podmínkách. Jakmile se oteplí, přichází problémy se stabilitou a pneumatikami, což ohrožuje další úspěchy.
Po náročném španělském Grand Prix je podle Davida Coultharda Lewis Hamilton „vyčerpaný jako po ráně“, přesto však dokázal během střední části závodu držet krok s Charlesem Leclercem, což je podle bývalého jezdce pozitivní signál.
Valtteri Bottas v podcastu Beyond The Grid otevřeně popisuje snahu o návrat do Formule 1, přičemž zmiňuje osobní překážky v jednáních s Red Bullem i další možné cesty přes Cadillac nebo Alpine. Zůstává motivovaný a nevylučuje ani přesun do IndyCar.
Lewis Hamilton se setkal s britským premiérem Sirem Keirem Starmerem v rámci své iniciativy Mission 44, jejímž cílem je zlepšit vzdělávání mladých lidí po celém světě. Sedminásobný šampion tak opět ukázal, že své jméno využívá i k prosazování společenských změn mimo svět Formule 1.
Velká cena Španělska přerostla v drama, jaké Formule 1 dlouho nepamatovala. Max Verstappen v závěru závodu narazil do George Russella, obdržel penalizaci, tři trestné body a přišel o klíčové body do šampionátu. „Nevím, jaký druh špatného úsudku nebo myšlenkového procesu se v něm odehrával. A pak, jak se říká, se rozpoutalo peklo,“ komentoval incident Helmut Marko, poradce Red Bullu.